Po rozkliknutí konkrétního článku se mi nezobrazují obrázky. Objeví se dialog, že to možná blokuje AD Block. Ten jsem ale odinstaloval, a teď si již nevím rady. Mohli byste mi prosím pomoci_ Děkuji, Stloukalová.
je možné, že nebyl řádně odinstalovaný. Když zkusíte ten samý článek otevřít v anonymním okně v prohlížeči (tedy bez doplňků apod.), tak se obrázky zobrazí v pořádku?
Ivana
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od Karel Donát
12.6.2021 v 14:29
relevantní
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že jsou všechny (až na výjimky jako placená inzerce nebo zakoupení domény) služby poskytovány zcela zdarma, je třeba z něčeho něčeho služby živit. Reklamy jsou jedním z prvků, díky kterému máme prostředky na to, abychom mohli služby provozovat přizpůsobovat je uživatelům. To, že platíte za internet je sice pravda, ale platíte jen za možnost připojení, nikoliv nikomu za kontent, stránky, provoz apod. Rozumím, že ne každému vyhovují, nicméně tak to funguje na většině internetu. Kontent bez reklam je ve většině případů placený (a ne zrovna levný). Tím, že naše služby jsou zdarma, umožňujeme je tak využívat velkému množství uživatelů.
Přeji pěkný den, Ivana
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od Pavel Vyšata
9.7.2021 v 17:09
relevantní
Dobrý den,
to hlášení je zvláštní - je přímo prohlížeče. Doporučuji udělat reset prohlížeče Chrome do továrního nastavení podle nápovědyZDE a nebo zkusit jiný prohlížeč.
Ivana
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od Terezie Slámová
2.9.2021 v 15:39
relevantní
Dobrý den,
screen tu bohužel nevidím, nicméně naše stránky obecně fungují vždy v aktuální verzi prohlížeče, případně v jedné starší. Bohužel není technicky možné udržovat stránky pro všechny starší verze. Pokud tedy zařízení hlásilo starou verzi, bylo yb třeba zjsitit jakou verzi Safari na zařízení máte? Rovněž by bylo dobré vědět jakou verzi operačního systému máte? Zařízení totiž může hlásit že aktuální, i když to tak není (protože vyšší nedokáže stáhnout).
Ivana
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od Martin Černý
13.1.2022 v 12:27
relevantní
Dobrý den,
v tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online v sekci Email ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové s vámi vše projdou, případně si vyžádají nějaké další informace a nechají vše prověřit.