Fórum nápovědy

Seznam

Nefunkční vestavěný emailový klient.

PK65

19.2. 2021 v 18:54

Dobrý večer, přestal mi fungovat email seznamu na integrovaném klientovi Windows 10. Před pár dny ještě fungoval. Používám dvoufázové přihlášení. Toto ověření však používám delší dobu a nic jsem neměnil.
Prosím o radu.
Díky

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor

20.2. 2021 v 13:19

relevantní
Dobrý den,

a co Vám klient hlásí, když se zkusíte přihlásit?
Zkoušel jste se přihlásit přes nějaký internetový prohlížeč?

Ivana

Miroslav Krejčí

20.2. 2021 v 17:55

Máte emailovou adresu @seznam.cz ? Mám stejný problém i na mobilech.

Roman Bechyně

23.2. 2021 v 17:46

Dobrý den, mám poslední asi 4 dny podobný problém. Z telefonů (třech) se nemohu přihlásit k jednomu ze seznamovských mailů. Maily od seznamu mám dva a problém je jen u jednoho. Z aplikace seznamu to jde, ale jiné mailové aplikace mi na ten jeden mail nefungují. Píše mi to, že název mailu nebo heslo je špatně, ale píšu to všechno dobře. Zkoušel jsem to už asi stokrát. Jedna aplikace mi píše, že by mohl být problém v nastavení imap nebo pop3, ale nic jsem neměnil. Ani nevím kde v seznamu bych tohle našel.

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Roman Bechyně

24.2. 2021 v 20:34

relevantní
Dobrý den,

a nemáte na daném účtu nastavení dvoufázové ověření? pak máte totiž pro aplikace a poštovní programy heslo speciální, nikoliv heslo ke schránce.

Ivana

Nový dotaz

Přiložené přílohy

    Zbývá 12MB (z 12MB)

    Nefunkční vestavěný emailový klient.

    Přiložené přílohy

      Zbývá 12MB (z 12MB)