zde doporučuji ověřit zda daný email klient nevyužívá starší již nepodporovaný bezpečnostní protokol TLS 1 či TLS1.1 - pokud ano, je nutná aktualizace daného klienta či napříkald využít email klient Thunderbird. pokud se jedná o nastavení v rámci "tiskárny", doporučuji obrátit se s těmito informacemi na výrobce zařízení. Aktuálně je podporván TLS 1.2 a vyšší. Děkuji
Petr
Hpscan 01
19.2.2020 v 13:57
museli jste provádět změny na smtp.seznam.cz, problém v TLS není viz. foto děkuji
problém se vyskytuje pouze na smtp.seznam.cz, s jinými servery problém není
Mi Ben 9
19.2.2020 v 15:54
Problem neni jen v nastaveni verze TLS, jak tady seznamnici do zblbnuti omilaji, problem je v tom, ze krom nastaveni verze TLS je potreba aby jeste priznali, jake ciphersuits podporuji (pokud to vedi). Namatkou se dohodnete na TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384 (0xc030) Takze, sezname, jak vypada kompletni seznam? Nebo to mame hledat systemem pokus omyl ve stovkach moznosti?
M.B.
Jan Nový
19.2.2020 v 20:19
...mám 5 email účtů a nic, bojuji s tím celé odpoledne, Outlook 2016, nic a nic
Václav Sirový
20.2.2020 v 1:16
Jendoduše přejděte na jiný zabezpečený mail od jiného poskytovatele, například od google, nebo od kohokoliv jiného a máte po starostech. Já si nechám pouze na seznam ještě posílat věci, ale odeslat odpovědi od včerejška už nelze díky seznamem ukončené podpoře SSL, takže jsem přenastavil výchozí mail na jiný neseznamovský a je po starostech. (Předělávat celý můj poštovní systém je tuze nákladné a časově náročné.)