Kvalitně zadaný požadavek na založení produktu
Jak na požadavky v PDF
V názvu nesmí být žádné prvky specifické jen pro daný obchod – jde o obecné pojmenování výrobku z pohledu spotřebitele.
Správně: Apple iPod Touch (5. gen.) 32GB Black and Slate
Špatně: Nový černý mp3 přehrávač IPOD touch + doprava a dárek zdarma
Struktura názvu se řídí jednotnou šablonou:
Produktová řada, produktové označení
Druh produktu
Název a varianta
V názvu nesmí být žádné prvky specifické jen pro daný obchod – jde o obecné pojmenování výrobku z pohledu spotřebitele.
Správně: Apple iPod Touch (5. gen.) 32GB Black and Slate
Špatně: Nový černý mp3 přehrávač IPOD touch + doprava a dárek zdarma
Struktura názvu se řídí jednotnou šablonou:
Výrobce - Produktová řada - Produktové označení - Druh produktu - Varianta
Příklad: De'Longhi Esam 5500 W
Výrobce
- Jedná se o název výrobce respektive brand. Pokud je obecné povědomí trhu o jeho brandu nikoli výrobci (např. Ceresit Aero 360°), bude na pozici výrobce uveden brand Ceresit, nikoli Henkel. Za výrobce nepovažujeme dodavatele.
- Výrobce uvádíme v podobě první písmeno velké, ostatní malá
- Pokud je výrobce obecně znám pod zkratkou, preferujeme zkratku (např. HP, D&G)
- Zkratku uvádíme celou velkým písmem (př.: DKNY, LEGO, LG, ECG)
- Speciální znaky &, pomlčka a jednotky definující rozměr (např. "200 x 80 cm") uvádíme s mezerami.
Apostrof, středník, vykřičník a lomítka bez mezer.
- Znaky pro copyright © nebo trademark ™ neuvádíme
- V dvouslovném názvu uvádíme obě první písmena velká (př. Western Digital, David Beckham)
- Pokud je velké písmeno druhé v pořadí, dodržujeme podobu ochranné známky (př. iRiver, iRobot)
Produktová řada, produktové označení
- Řada sjednocuje podobné produkty, je vždy určena výrobcem dle brandu. Např.: Bosch Tassimo, Barum Brillantis
- Označení je název samotné položky bez názvu výrobce, řady, parametrů nebo produktového čísla
- Rozšířený název definuje parametr, kterým se liší produkty s jinak stejným názvem
- Uvádíme v podobě první písmeno velké, ostatní malá
- Speciální znaky & a pomlčka uvádíme s mezerami
- Speciální znaky apostrof, středník, vykřičník a lomítka bez mezer
- Znaky pro copyright © nebo trademark ™ neuvádíme
- Pokud je velké písmeno druhé v pořadí, dodržujeme podobu ochranné známky (př. iPhone, iMac)
- Nesmí obsahovat parametry
Druh produktu
- Nepovinný údaj
- Uvádíme pouze v případě, že název produktu může být více různých druhů výrobků (např. „Adidas Real Madrid Anthem kalhoty“, “Adidas Real Madrid Anthem tričko“ a „Adidas Real Madrid Anthem bunda“)
- Nesmíme uvádět zkrácený (např.: koš prád., mikina dám.)
Popisek
- Musí obsahovat výhradně informace o výrobku v českém jazyce.
- Nesmí obsahovat reklamní texty a slogany týkající se internetového obchodu nebo nadměrně se opakující klíčová slova či fráze (dvakrát i vícekrát za sebou).
- V popisku není žádoucí opakovat mimo větnou strukturu název výrobce, modelové označení výrobku, případně produktové číslo.
- Popisek výrobku musí mít přibližně 3 věty o základní stavbě (podstatné jméno - sloveso) - nesmí jít pouze o výčet vlastností nebo parametrů.
- Nepovolujeme nadměrnou interpunkci, použití vykřičníků, smajlíků nebo ukončení věty 3 tečkami. Za tečkami a čárkami musejí být mezery, jak je běžné v českých textech.
- Obrázek nemusí odpovídat popisku, není proto povoleno v popisku na něj odkazovat.
Příklad vhodného popisku:
Mikrovlnná trouba De'Longhi MW 20 GP nabízí šest funkcí a bohaté příslušenství, které vám usnadní přípravu a ohřev vašich oblíbených pokrmů. Oceníte zejména speciální program a plech na přípravu té nejlepší domácí pizzy. Trouba umí i rozmrazovat a je k dostání v neobvyklém nadčasovém designu.
Obrázek
- nesmí být součástí obrázku vodoznaky, ani jiné rušivé grafické prvky. Nesmí se též jednat o technický nákres.
- musí být ve formátu JPEG nebo PNG o minimální velikosti 425 x 440 px.
- nesmí být na jiném než bílém pozadí. Výjimkou jsou některé kategorie Oblečení, Nábytku, Sanity, interiérových dekorací a sortimentu samostatně nezobrazitelného (např. Střešní okna či Podlahové krytiny).
- obrázek musí zaujímat celou plochu obrázku (tzn. bez nadbytečných bílých okrajů)
- obrázek může mít v pozadí tzv. gradient (přechod jedné barvy do bílé), nesmí ale působit na obrázku rušivě.