Statistiky

Kde najdu statistiky prokliků?

V administraci Zboží.cz v záložce "Provozovna" je odkaz na "Statistika provozovny". 

Statistiky provozovny na Zboží.cz

Zde můžete sledovat statistiky za celou historii vaší provozovny na Zboží.cz. K dispozici jsou stručné statistiky v grafickém zobrazení či podrobné statistiky ve fromátu CSV ke stažení. Zobrazení nebo prokliky mohou být z několika typů umístění nabídek na Zboží.cz.
 
Statistiky Zboží.cz

Jak měřit efektivitu kampaně?

Abyste mohli správně vyhodnocovat kampaně, je třeba nasadit tzv. konverzní kód. Ten slouží k měření konverzí, tedy počtu a hodnoty objednávek od zákazníků, kteří do vašeho obchodu přišli přes Zboží.cz. Měření konverzí internetového obchodu na Zboží.cz.
 

Detail produktu a nabídka

Produkt – na Zboží.cz vytvořený název, popis, obrázek produktu ke kterému se párují na základě shody eshopy se svojí nabídkou.
Nabídka – samostatná nabídka konkrétního eshopu.
 
Umístění nabídky:
  • Detail produktu - TOP - výpis nabídek v sekci Doporučené nabídky seřazené dle ceny za proklik a další faktorů
  • Detail produktu - výpis nabídek v sekci Nabídky dle cen seřazené od nejlevnějšího
  • Výpis kategorie - výpis samostatných nabídek v konkrétní kategorii.
  • Výsledek hledání - výpis samostatných nabídek napříč celým Zboží.cz.
  • Hledání v kategorii - výpis samostatných nabídek v konkrétní kategorii.
 

Detail produktu

Co ovlivňuje pořadí obchodů v sekci Doporučené nabídky?
  • maximální nabídnutá cena za proklik (MAX_CPC)
  • skóre uživatelského hodnocení
  • doprava zboží zdarma
  • skladová dostupnost
  • porovnání ceny nabídky vůči průměrné ceně na trhu
  • ve výpočtu mohou být zohledněny také další faktory
  • ve statistikách provozovny umístění nabídky: Detail produktu - TOP
 
Co ovlivňuje pořadí obchodů v sekci Nabídky dle ceny?
  • nabídky jsou seřazeny dle nejnižší ceny
  • cena za proklik 1 Kč bez DPH
  • ve statistikách provozovny umístění nabídky: Detail produktu
Statistiky Zboží.cz
 

Výsledek hledání

Výsledek hledání po zadání klíčového slova, např. "benzínová sekačka s pojezdem". Nejdříve Zboží.cz zahledá a vypíše 3 první produkty v konkrétní kategorii (Sekačky), následně v části "Nabídky" vypíše všechny samostatné nabídky, které jsou relevantní vůči hledanému dotazu.
 
Co ovlivňuje pořadí obchodů při výchozím řazení?
  • maximální nabídnutá cena za proklik (MAX_CPC_SEARCH)
  • CTR položky konkrétního eshopu
  • relevance na klíčové slovo – dotaz
  • ve statistikách umístění nabídky: Výsledek hledání
 
Statistiky Zboží.cz
 

Jak měřit efektivitu samostatných nabídek v kategoriích

Od 1. srpna umožňujeme zobrazit také samostatné nabídky v příslušné kategorii. Proto jsme do statistik přidali dva nové ukazatele: Výpis kategorie a Hledání v kategorii.

Co je třeba pro správné zobrazování samostatných nabídek?

Aby se samostatné nabídky zobrazovaly v příslušné kategorii, je potřeba, aby měly ve feedu u konkrétní položky tag CATEGORYTEXT s přesným názvem kategorie dle nápovědy.

Výpis kategorie

Výpis kategorie ukáže efektivitu samostatných nabídek v kategoriích (bez hledání).
 
Co ovlivňuje pořadí obchodů při výchozím řazení?
  • ve výpise kategorie jsou samostatné nabídky zobrazeny vždy za produkty
  • maximální nabídnutá cena za proklik (MAX_CPC)
  • CTR položky konkrétního eshopu
  • ve statistikách umístění nabídky: Výpis kategorie
 
 Statistiky Zboží.cz
 

Hledání v kategorii

Výsledek hledání po zadání klíčového slova v konkrétní kategorii ukáže efektivitu samostatných nabídek. 
 
Co ovlivňuje pořadí obchodů při výchozím řazení?
  • samostatné nabídky jsou v kategorii zobrazeny za produkty
  • maximální nabídnutá cena za proklik (MAX_CPC_SEARCH)
  • CTR položky konkrétního eshopu
  • relevance na klíčové slovo – dotaz
  • ve statistikách umístění nabídky: Hledání v kategorii
 
 
Statistiky Zboží.cz
 
 

Přehled typů umístění nabídek a CPC