Hodnocení obchodů

 

Uživatelské hodnocení obchodů (recenze)

 

Hodnocení internetových obchodů slouží jako informace o důvěryhodnosti pro uživatele. Hodnocení zavádíme s cílem minimalizovat uvádění nepravdivých informací na Zboží.cz internetovými obchody a upozornit na nekalé praktiky obchodů při dodávání zboží a vybavování reklamací. Obchody mohou na uživatelská hodnocení reagovat.

Základní charakteristika

 

Hodnocení mohou přidávat uživatelé v případě, že:

    • 1) provedli nákup v příslušném obchodě, který navštívili přes Zboží.cz a po provedení nákupu se vrátili zpět na Zboží.cz (ověřováno pomocí konverzního kódu na stránce potvrzující objednávku)
*

 

nebo

 

    • 2) se na službě Zboží.cz přihlásili pomocí uživatelského účtu Seznam.cz
**

 


* hodnotit lze po každém nákupu
**hodnotit lze pouze 1x, opětovným hodnocením stejného obchodu dojde k přepsání původního

 

Výsledné hodnocení obchodu představuje poměr mezi spokojenými a nespokojenými zákazníky a zobrazuje se formou hvězdiček v počtu 1 - 5 v rámci výpisu nabídek.
Podrobný výpis jednotlivých uživatelských hodnocení se zobrazí po rozkliknutí hvězdiček u daného subjektu. Skóre obchodu se zobrazuje po zadání alespoň 4 hodnocení.

Pro zajištění kvality hodnocení na Zboží.cz si vyhrazujeme právo smazat příspěvek jestliže:

  • hodnocení jakýmkoliv způsobem porušuje zákony ČR nebo je v rozporu s dobrými mravy;
  • zveřejňuje další údaje o identitě ostatních hodnotících (např. telefon, zaměstnání apod.);
  • se hodnotitel vydává za někoho jiného;
  • obsahuje vulgární výrazy či URL odkazy

 

V případě podezření na nekalé praktiky v rámci úmyslného poškozování konkurence, nebo vlastního zvýhodňování si Seznam.cz, a.s. si vyhrazuje právo takové recenze odstranit, případně vyřadit z databáze obchody bez vyrozumění na 1 týden. Jestliže budou nekalé praktiky pokračovat, tak až na dobu neurčitou.

 

Umístění konverzního kódu:

Konverzní kód, který je potřeba umístit na stránku, potvrzující odeslání zákazníkovy objednávky, najdete v administračním rozhraní v záložce Správa provozovny. Jestliže uživatel Váš obchod navštíví přes Zboží.cz, zobrazí se mu 7. den od uskutečnění nákupu výzva k ohodnocení obchodu.

Výzva k ohodnocení obchodu po provedení nákupu:

 


Hodnotící formulář:


 

Reakce obchodů na uživatelská hodnocení

 

Reakce na hodnocení mohou přidávat e-shopy v případě, že se přihlásí do administračního rozhraní Zboží.cz svými přihlašovacími údaji. Každou recenzi je možné okomentovat pouze jednou.

Pro zajištění kvality hodnocení na Zboží.cz si vyhrazujeme právo smazat příspěvek jestliže:

  • hodnocení jakýmkoliv způsobem porušuje zákony ČR nebo je v rozporu s dobrými mravy;
  • obsahuje vulgární výrazy;
  • zveřejňuje další údaje o identitě ostatních hodnotících (např. telefon, zaměstnání apod.);
  • obsahuje zmínky o konkurenci

 

Administrační rozhraní (záložka Provozovna, sekce Správa recenzí provozovny):

Zobrazená reakce na webu:



Pomohl Vám tento článek? Ne