Přístupové role

V některých případech se stává, že vaši kampaň svěříte do správy agentury nebo jiné osobě, která s vaší kampaní nadále pracuje. Abyste mohli přizpůsobit přístup a práva konkrétní osobě, můžete v Klientské zóně nastavit konkrétní přístupové role.

Jak fungují přístupové role na Zboží.cz

  • Obchody pro přihlašování do administrace Zboží.cz používají Registrovaný účet Seznamu.
  • Práva pro přístup ke svým účtům spravují prostřednictvím Klientské zóny.
  • Registrované účty Seznamu mohou v administraci Zboží.cz provádět akce v rozsahu práv dle přidělené role.
  • Vlastník účtu může v administraci Zboží svou provozovnu převést na jiný Registrovaný účet Seznamu se zachováním historie provozovny a kampaní i propojení s Sklikem.
  • V administraci Zboží.cz je možné přepínat mezi Zboží.cz účty, které jsou Registrovanému uživateli Seznamu dostupné.

Oprávnění dle přístupových rolí

Přístupová rolePřevod účtuStatistikyAukceSpráva kampaněEditace XML feeduSpráva recenzíNastavení dopravy a výdejních místPárování
Vlastník účtu
Správce
Optimalizátor
Asistent

Správce – vhodné pro externisty a zástupce agentur, kteří poskytují pro e-shopy kompletní servis.
Optimalizátor – vhodné pro externisty a zástupce agentur, kteří se specializují na nastavení aukce.
Asistent – vhodné pro brigádníky, kteří se starají výhradně o párování nabídek do produktů.

Podrobný návod, jak s účty pracovat, naleznete v Nápovědě Klientské zóny.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše konzultanty.