Uživatel neobdržel odpověď na svou žádost, jak dále postupovat.

  • Žádosti o zaslání odkazu pro nastavení hesla na ověřený záchranný e-mail jsou zpracovávány běžně v řádu maximálně desítek vteřin. Pokud tak dosud odpověď na žádost nedorazila, mohlo se tak stát pouze z následujících důvodů:

    1. Odpověď byla označena jako nevyžádaná zpráva (SPAM) nebo automaticky smazána
    - překontrolujte ve své schránce složku s nevyžádanou poštou a případně také nastavení filtrů ve schránce nebo v poštovním klientu

    2. Odpověď se na své cestě zpozdila
    - pokud zpráva s odpovědí putuje k příjemci přes více poštovních serverů, je možné, že se její doručení zdrží; doporučujeme tedy chvíli posečkat

    3. Odpověď dorazila na jinou adresu, než kde ji očekáváte
    - zkontrolujte si, zda odpověď nedorazila do jiné vaší schránky, kterou máte ve skutečnosti doopravdy nastavenu jako ověřenou
     
  • Žádosti o zaslání PIN kódu na ověřené telefonní číslo jsou zpracovávány běžně v řádu maximálně desítek vteřin. Je zde tedy pouze jediná možnost, kdy se na požadavek z formuláře navrací žádná odpověď. Možností nedoručení SMS zprávy může být zdržení na straně mobilního operátora či zpracovatele zasílané SMS. V takovém případě doporučujeme vyčkat, dokud SMS odpověď na vaši žádost nedorazí.
     
  • V případě vyplněného Formuláře pro nastavení nového hesla existují pouze dvě možnosti, za kterých uživatel nedostane odpověď na svůj požadavek:
     

    1. Žádost doposud nebyla zpracována
    2. Odpověď již byla odeslána, ale uživatel uvedl nesprávný kontaktní email (případně email, na který se zprávu nepodařilo doručit).

    Jak rychle se žádosti vyřizují?
     

    Pro osvětlení prvního případu je nutné zmínit, jak rychle se žádosti zpracovávají. Čas zpracování žádostí o nové heslo se může v jednotlivých případech lišit. V některých případech dostanete odpověď okamžitě, v některých zpravidla do dvou pracovních dní. Obecně pro tento rozdíl platí jednoduché pravidlo.

    Pokud se údaje zadané do formuláře shodují s údaji uvedenými ve schránce, obratem obdrží uživatel zprávu s odkazem na nastavení nového hesla. Pokud je rozdíl mezi těmito údaji, obdrží uživatel odpověď na jeho žádost zpravidla do dvou pracovních dní.
    Jediným řešením je vyčkat, než bude vaše žádost zpracována.
     


Uvedl jsem chybně adresu do formuláře nebo telefonní číslo, co teď?

Řešení je však překvapivě jednoduché:
- V případě žádosti na e-mail si ověřte složku s nevyžádanou poštou či nastavení filtrů a blokovaných kontaktů ve schránce, případě vyplňte adresu znovu a správně.
- V případě žádosti na telefonní číslo vyplňte číslo znovu a ve správném tvaru.
- V případě vyplňování formuláře prostě podejte žádost novou a uveďte správný kontaktní email, Pokud budou vámi zadané údaje odpovídat údajům v předmětném účtu, nové heslo obdržíte obratem. V případě vyplňování formuláře prostě podejte žádost novou a uveďte správný kontaktní email,

Pokud se v žádosti pomocí formuláře setkáte s hlášením „Váš předchozí požadavek na zapomenuté heslo čeká na vyřízení“, je nutné vyčkat, až se váš požadavek zpracuje a na váš kontaktní email dorazí odpověď. V případě negativní odpovědi je teprve nyní možné zaslat novou žádost.

 

Užitečné odkazy:

Jak postupovat při vyplňování formuláře na zapomenuté heslo.

Formulář pro nastavení nového hesla.

Jak zažádat o zaslání odkazu pro nastavenínového hesla na ověřený email.

Jak zažádat o zaslání PIN kódu na ověřený telefon.

 

Pomohl Vám tento článek? Ne