Nejčastější dotazy

                                                                                               
   1. Kde najdu všechny informace k inzerování?
Veškeré potřebné informace naleznete zde: https://napoveda.seznam.cz/cz/sreality/o-sluzbe-sreality.cz/

   2. Jak dobít kredit v Peněžence?

Kredit dobijete po přihlášení do klientské zóny na klient.seznam.cz.
V levé části najdete sekci „Peněženka“, tady se rovnou zobrazí možnost pro dobití.
Nejrychlejším způsobem úhrady je platba kartou online.
Naleznete zde také výpisy či doklady, stejně tak přehled transakcí.

    3. Jak propojit Peněženku s IČ?

Propojení lze provést po přihlášení e-mailem v klientské zóně Peněženky na klient.seznam.cz v sekci „Nastavení“. Stačí vyplnit fakturační údaje. Schválení propojení pak může trvat až 2 pracovní dny (běžně to bývá ten samý den).

    4. Kredit v Peněžence dobíjím kartou online, ale na účtu Srealit ho stále nevidím. U inzerátu se zobrazuje hláška, že nemám dostatečný kredit.

V případě dobití kreditu online může trvat cca půl hodiny, než se transakce propíše v našich systémech. Samotný převod je vidět hned.
Připravené inzeráty se po zpracování transakce automaticky vypublikují.

    5. Mohu si zažádat o převod neutraceného kreditu zpět na účet?

Samozřejmě, je potřeba zaslat požadavek na info@sreality.cz. Stačí uvést e-mail Peněženky a číslo účtu, kam máme peníze vrátit.

    6. V administraci nejde vkládat/mazat fotografie.

V takovém případě doporučujeme spustit administraci v prohlížeči Mozilla Firefox, který si s našimi systémy nejvíce rozumí.
Omezení funkčnosti administrace může také způsobit doplněk AdBlock (blokátor reklamy), který je potřeba alespoň dočasně vypnout.
Minimální rozlišení je fotografií je 480 x 360, maximální velikost jednoho souboru je 5 MB.

    7. Některé fotografie se po vložení zobrazují v nesprávné poloze a nelze je správně otočit.

Pokud jsou fotografie pořízeny např. chytrým telefonem či podobným zařízením,
mají zapnuté tzv. automatické otáčení fotografií. Původní fotografie může být uložena v chybném formátu, a proto se po nahrání do systému zobrazuje v nesprávné poloze.
 
Zkuste fotografie ve svém počítači otevřít ideálně v programu „Fotky“ od Microsoft, otočit je přes úpravy, uložit a poté znovu nahrát do administrace.

   8. Jde vložit fotografii ke kontaktu u jednorázové inzerce?
Toto bohužel možné není. Fotografie/portréty lze vložit pouze u makléřských profilů pod registrovanou realitní kanceláří.

    9. Zadaný inzerát se stále nezobrazuje na webu. Jak dlouho trvá zpracování dat?

Zpracování inzerátu po jeho dokončení nebo i po provedení jakýchkoli úprav může trvat 15 až 20 minut, poté se automaticky propíše do systému a na web. 

   10. Zadaný inzerát má příznak duplicity. Co to znamená?

Označování duplicit funguje jako automatický proces, kdy systém vyhodnocuje totožné parametry u inzerce. Pokud detekuje dva skoro stejné inzeráty, z nichž starší je smazaný, označí ten novější duplicitou.
Nový inzerát je na webu zobrazen, jen má příznak data vložení původního, tedy smazaného inzerátu.
Není možné mazat původní inzerci a vkládat inzerci novou, a obcházet tak službu topování.

    11. Nemohu v administraci najít své starší inzeráty.

Pokud jsou v administraci uložené inzeráty s příznakem deaktivace, dojde po 21 dnech od vypršení data platnosti k jejich přesunu do archivu, ze kterého je už nelze obnovit.
V případě, že už je inzerát smazaný, dojde k jeho přesunu do archivu po 21 dnech, bez ohledu na nastavenou dobu platnosti.

    12. Nemohu najít ikonu pro topování.

V případě, že jste v inzerci provedli změny, které se následně mohou zpracovávat až 20 minut, je do jejich zpracování služba dočasně nedostupná. Ikona se automaticky po zpracování úprav zobrazí.
Topovat také nelze nově vložený inzerát. Ikona pro topování bude dostupná vždy od následujícího dne od půlnoci.
 
   13. Jak mohu k inzerátu nahrát video?

V případě jednorázové inzerce nejde v současné době videa nahrávat. Můžete nám ale na e-mail info@sreality.cz zaslat odkaz ke stažení (ideálně úschovna.cz či uložto.cz), ID inzerátu a video vám nahrajeme u nás.
Odkazy na Facebook nebo YouTube použity být nemohou. Naše systémy neumožňují z těchto úložišť soubory stahovat.
Maximální velikost videa je 1025 MB, podporované jsou běžné formáty jako avi, mov, mp3/4 atp. Detail podporovaných formátů naleznete zde: https://admin.sreality.cz/doc/import.pdf na str. 32.

    14. Co znamená registrovaný e-mail? Jak registraci provést?

Jedná se o e-mail registrovaný na webu Seznam.cz, ale nemusí být přímo „Seznamácký“. Registrace se provádí na odkazu https://registrace.seznam.cz/
Do políčka e-mailová adresa zadáte celý e-mail, následně přes rolovací lištu vyberete „Vlastní adresa“ a pokračujete vyplněním až po „Registrovat“. Po registraci potvrďte notifikační e-mail, který dorazí na registrovanou e-mailovou adresu.

   15. Jak mohu v administraci založit profil makléře?

Makléřské profily je třeba zakládat v případě inzerování s registrací jako realitní kancelář. Ty lze zakládat některými importními softwary.
V případě ručního založení je nutné obrátit se na naši podporu. Z bezpečnostních důvodů systém ruční založení neumožňuje.
Na e-mail info@sreality.cz zašlete registrovaný e-mail, který bude použit jako login, dále jméno a příjmení a telefonní číslo.
K makléři také můžete vložit fotografii či odlišný kontaktní e-mail, který se bude u inzerátů zobrazovat. Není to však povinné.

    16. Chci se registrovat jako realitní kancelář, co pro to mohu udělat?

Abyste se mohli registrovat jako realitní kancelář, je potřeba mít aktivní zápis na Firmy.cz
a mít zde uvedenou některou z realitních kategorií:
https://www.firmy.cz/Remesla-a-sluzby/Reality 
Dále je potřeba si založit tzv. Peněženku, která bude spojená s vaším IČ, více najdete zde: https://napoveda.seznam.cz/cz/platby-kredit-sreality/
Poté je třeba se obrátit na naši podporu na info@sreality.cz a zaslat nám podepsané „Ujednání k inzerci“, které naleznete zde: https://napoveda.seznam.cz/soubory/Sreality.cz/Sreality_smlouva_v3.pdf
Po splnění výše uvedených kroků vám přístup aktivujeme a můžete začít inzerovat.

    17. Je možné inzerovat pod jiným IČ než na aktuálně registrované?

To možné není. Je nutné provést novou registraci dalšího IČ.

    18. Mám zájem o realitní software, jak ho získám a kde naleznu potřebné informace?

Pro získání našeho realitního softwaru s názvem SRS je potřeba obrátit se na naši podporu na info@sreality.cz.
Je nutné se u nás registrovat jako realitní kancelář.
Další informace naleznete zde: https://www.sreality.cz/realitni-software.
 
 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Neváhejte se obrátit na e-mail info@sreality.cz, kde vám se vším rádi pomůžeme.