Moje nabídky

Jak se přesunout do Nabídek?

Vpravo nahoře kliknutím na ikonku medailonku a volbou Moje Nabídky.
V Moje nabídky lze nalézt aktuální počet Vašich nabídek společně s výpisem aktivních či neaktivních inzerátů.
 

Počet nabídek

Pod nadpisem Moje nabídky vidíte počet  vystavených inzerátů máte zveřejněných.

Po kliknutí na tlačítko v levé horní části Neaktivní si zobrazíte pouze neaktivní inzeráty. Vypršela jim 30 denní platnost nebo jste je sami stáhli z nabídky.

Podle pravidel je povolené mít maximálně 500 aktivních inzerátů, pomocí této záložky tedy můžete snadno sledovat, zda jste nepřesáhli povolený limit.


 

Zobrazení inzerátu

U každého zveřejněného inzerátu máte uvedený v levo dole jeho celkový počet zobrazení.
 

Platnost inzerátu

Každý inzerát má platnost 30 dnů, během kterých se zobrazuje na webu, pokud nedojde k jeho vypnutí nebo smazání. Platnost  inzerátu máte uvedenou v náhledu na nabídku, pod cenou vašeho zboží.
 

Akce nabídky

Menu akcí si můžete rozkliknout u jakékoli vaši zveřejněné i neaktivní nabídky. Akce nabídky se vám ukážou po kliknutí na tlačítko tři teček v pravém horním rohu nabídky. Inzeráty můžete pomocí těchto akcí zvýhodnit, upravit, deaktivovat nebo smazat.

  • Topovat
Topováním můžete zvýhodnit Váš inzerát. Více o topování se dočtete zde
 
  • Upravit
Po kliknutí na tuto možnost se otevře formulář, ve kterém můžete změnit libovolné informace v inzerátu. Pomocí tlačítka Zveřejnit změny se změny v inzerátu uloží.
 
  • Stáhnout z prodeje 
Pokud je inzerát aktivní, můžete ho tímto tlačítkem vypnout, poté se zobrazovat nebude.
Mezi svými inzeráty i nadále uvidíte a můžete ho kdykoliv znovu zapnout nebo si prohlédnout informace, které byly v inzerátu uvedené.


 
  • Zveřejnit
Pokud je inzerát expirovaný nebo vypnutý, můžete ho tímto tlačítkem opět zapnout, aby se zobrazoval na webu.
 
  • Smazat
Po kliknutí definitivně smažete jak ze stránek Sbazar, tak ze stránky Moje inzeráty.

Smazání je nevratné, doporučujeme tedy mazat inzeráty pouze v případě, že k nim již nebudete potřebovat přístup. U prodaného zboží tedy až ve chvíli, kdy byl obchod dokončen a kupující vám potvrdil, že je vše v pořádku.

Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás