Potíže s aktivací či platbou

Aktivace a platba Seznam Premium by měla proběhnout rychle a jednoduše. Níže jsou však popsány některé možné potíže, se kterými se můžete při pokusu o zaplacení předplatného setkat.


Hlášení „Tento účet už má aktivní předplatné“

Toto hlášení se zobrazí v případě, kdy jste nákup provedli z odhlášené mobilní aplikace Seznam.cz a po nákupu jste se přihlásili k uživatelskému účtu, u kterého jste si již dříve Premium zakoupili a aktivovali. 
 

 

Řešení:

  • Přihlásit se k jinému účtu zobrazí přihlašovací dialog, kde se můžete přihlásit k jinému účtu, na kterém tak zakoupené Premium aktivujete.
  • Zrušit objednávku zruší provedenou objednávku a zaplacené prostředky budou vráceny zpět na bankovní účet použité platební karty; platbu můžete zrušit také později ve svém Profilu.
 

Potíže při platbě kartou

Pokud se po vyplnění údajů o platební kartě zobrazí na platební bráně chybové hlášení, jde velmi často o potíže s použitou platební kartou nebo vaším bankovním účtem. Doporučujeme si vždy zkontrolovat stav a nastavení vašeho účtu a platební karty, případně situaci řešit s vydavatelem karty.

Možné důvody:

  • Kartě vypršela platnost (zkontrolujte platnost uvedenou na kartě)
  • Karta nemá povolené platby na internetu (ověřte si v internetovém bankovnictví nebo u vydavatele karty)
  • Na přidruženém bankovním účtu není dostatečný zůstatek (ověřte si v internetovém bankovnictví nebo u vydavatele karty)
  • Na kartě jsou překročeny limity na maximální pohyb za období nebo počet plateb (ověřte si v internetovém bankovnictví nebo u vydavatele karty)
  • Karta byla nahlášena jako kradená a je blokovaná (ověřte si v internetovém bankovnictví nebo u vydavatele karty)

Mezi další důvody neúspěšně provedených plateb patří potíže s ověřením platby, potíže se zabezpečením a technické potíže na straně vašeho zařízení.

Možné důvody:

  • Potíže se zabezpečením 3D Secure či dvoufázovým ověřením (špatně zadaný ověřovací PIN kód, nepotvrzení platby v aplikaci)
  • Vypršení platnosti stránky (stránka, na které zadáváte platební informace, nesmí být dlouho otevřená bez činnosti; pokud jste museli akci přerušit a po návratu zpět platba skončila chybou, ke stržení platby nedošlo; nákup a aktivaci Premium je nutné začít od začátku)
  • Potíže s internetovým prohlížečem (vypnuté či blokované cookies, vypnutý JavaScript, příliš striktní pravidla doplňků na blokování reklam apod.)

V neposlední řadě může být důvodem technický výpadek u provozovatele platební brány. V tomto případě se zkuste obrátit na vydavatele své platební karty, aby neúspěšnou transakci prověřil.


Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás