POP3 nastavení Microsoft Outlook 2016
Pro nastavení programu Microsoft Outlook 2016 k výběru pošty proveďte nastavení dle níže uvedeného návodu.
V dalším kroku si zkontrolujte (a případně upravte) nastavení poštovních serverů tak, aby:
Pro příchozí poštu byl:
- Spusťte Microsoft Outlook 2016.
- Pokud přidáváte svůj první účet, zobrazí se ihned průvodce.
- Pokud přidáváte další svůj účet, klikněte v levém horním rohu na Soubor, přejděte do části Informace a zvolte Přidat účet.
- V zobrazeném průvodci zadejte svoji e-mailovou adresu (ve tvaru celé e-mailové adresy).
- Zatrhněte volbu Umožnit mi ručně si nastavit účet a klikněte na tlačítko Připojit.
- V dalším kroku si z nabídky zvolte možnost POP.
V dalším kroku si zkontrolujte (a případně upravte) nastavení poštovních serverů tak, aby:
Pro příchozí poštu byl:
- server "pop3.seznam.cz"
- port "995"
- zatrhněte volnu "Tento server požaduje šifrované připojení (SSL/TLS)"
- nezatrhávat volbu "Požadovat přihlášení pomocí zabezpečeného ověřování hesla (SPA)"
- server "smtp.seznam.cz"
- port "465"a metoda šifrování "SSL/TLS"
- nezatrhávat volbu "Požadovat přihlášení pomocí zabezpečeného ověřování hesla (SPA)"
- V části Doručení zpráv nezatrhávejte žádné možnosti.
- Poté klikněte na tlačítko Další.
- Následně zadejte do pole své přístupové heslo. POZOR! Používáte-li dvoufázové ověření při přihlašování, zadejte své heslo pro poštovní protokoly a CalDAV.
- Tím je nastavení poštovního účtu dokončeno. Potvrďte tlačítkem OK.
- Následně se vám z účtu stáhnou a zobrazí vaše zprávy, které máte ve schránce.
Outlook ve výchozím stavu maže poštu (ihned či po 14 dnech)
Po přidání POP3 e-mailového účtu dle postupu výše bude v Outlooku povolena volba "Odebrat ze serveru po 14 dnech". Chcete-li, aby vám ve webovém rozhraní e-mailové schránky pošta zůstávala déle, nebo naopak, aby se hned po stažení do Outlooku mazala, postupujte takto:
Po přidání POP3 e-mailového účtu dle postupu výše bude v Outlooku povolena volba "Odebrat ze serveru po 14 dnech". Chcete-li, aby vám ve webovém rozhraní e-mailové schránky pošta zůstávala déle, nebo naopak, aby se hned po stažení do Outlooku mazala, postupujte takto:
- V Outlooku přejděte do Soubor > Nastavení účtu.
- Vyberte účet, jehož nastavení chcete upravit a klikněte na tlačítko Změnit.
- V okně Změnit účet klikněte na Další nastavení… v pravém dolním rohu.
- Na záložce Upřesnit, v části Doručování můžete:
- Vypnout/Zapnout možnost Zachovat na serveru kopie zpráv
- Vypnout/Zapnout možnost Odebrat ze serveru po 14 dnech (nebo nastavit vlastní počet dní, po kterých se pošta na webu smaže).