Odebrání ověřovacího zařízení pro dvoufázové ověření
Seznam prohlížeč nebo aplikace nastavené pro ověřování přihlášení samozřejmě lze kdykoliv od účtu odebrat .Je však třeba myslet na to, že po odebrání některého z nastavených ověřovacích zařízení musí u účtu zůstat takové, ke kterému budete mít, dle potřeby, stále přístup.



Mějte na vědomí, že...
...pokud nebudete mít přístup k nějakému ověřovacímu zařízení, jediným způsobem, jak se přihlásit, bude již pouze možnost zaslat si SMS kód na ověřené telefonní číslo, jak je uvedeno v části Mám problémy s ověřením.
...pokud odeberete všechna ověřovací zařízení, zabezpečení účtu dvoufázovým ověřením zcela vypnete. Při přihlašování tak ihned dojde k přihlášení ke službě, o pokusu o přihlášení nebudete nijak upozorněni.
...pokud nebudete mít přístup k nějakému ověřovacímu zařízení, jediným způsobem, jak se přihlásit, bude již pouze možnost zaslat si SMS kód na ověřené telefonní číslo, jak je uvedeno v části Mám problémy s ověřením.
...pokud odeberete všechna ověřovací zařízení, zabezpečení účtu dvoufázovým ověřením zcela vypnete. Při přihlašování tak ihned dojde k přihlášení ke službě, o pokusu o přihlášení nebudete nijak upozorněni.
Postup k odebrání ověřovacího zařízení
- Přihlaste se ke svému Účtu a dle potřeby ověřte své přihlášení.
- V levém menu zvolte Zabezpečení účtu a v části Dvoufázové ověření nalezněte požadované ověřovací zařízení.
- Pro jeho odstranění klikněte vpravo na odkaz Odebrat.

- Zobrazí se okno s potvrzením, ve kterém klikněte na možnost „Ano“.

- Odebrání ověřovacího zařízení musíte ještě potvrdit ověřením na některém z dalších nastavených ověřovacích zařízení.


- Jakmile odeberete poslední a jediné zbývající nastavené ověřovací zařízení, dojde v tu chvíli také k vypnutí celého Dvoufázového ověření u vašeho účtu.
- Po odebrání posledního zařízení se seznam ověřovacích zařízení již nezobrazuje a Dvoufázové ověření se zorbazuje jako Neaktivní s možnsotí si jej znovu Aktivovat. Zobrazí se znovu pouze informace k zapnutí Dvoufázového přihlášení.

POZOR! Vlastní heslo, nastavené zvláště pro poštovní klienty, zrušením dvoufázového ověření přestává platit. Nezapomeňte si do poštovních programů a aplikací znovu nastavit stejné heslo, jaké používáte pro přihlášení k uživatelskému účtu a své e-mailové schránce.