Na ověřený email mi žádný odkaz ani heslo nedorazilo

Přijaté žádosti o zaslání odkazu pro nastavení nového hesla na ověřený emailový kontakt jsou zpracovávány v řádu maximálně desítek vteřin a potvrzovací zpráva je zasílána na u účtu autorizovanou e-mailovou adresu vždy. Pokud ovšem žádná odpověď na žádost nedorazila, doporučujeme:
 
  • Překontrolovat ve své schránce složku s nevyžádanou poštou a případně také nastavení filtrů ve schránce nebo v poštovním klientu, které by mohly způsobit automatické smazání došlé zprávy.
     
  • Několik minut vyčkat, jelikož zpráva s odpovědí může putovat k příjemci přes více poštovních serverů a tím se její doručení zdržet.
     
  • Zkontrolovat, zda odpověď nedorazila do jiné schránky, která by ve skutečnosti byla doopravdy nastavena jako ověřená, tedy zda nedošlo k omylu při čekání na doručení zprávy s ověřovacím odkazem do jiné schránky.
     
  • Ověřit, zda nebylo omylem žádáno o heslo pro jinou cizí adresu. Ověřte si, že jste zadali správné uživatelské jméno včetně případných teček a pomlček a že jste zadali správnou doménu pro vaši adresu - seznam.cz, email.cz, post.cz apod.

 

Pomohl Vám tento článek? Ne