Možné problémy v prohlížečích

» Nezobrazuje se mi mapa

Je aktivováno blokování reklamy, případně je chybně nastaven firewall

  • vypněte v prohlížeči funkci blokování reklamy, případně do výjimek přidejte servery www.mapy.cz
  • zkontrolujte nastavení firewallu
Není povolen JavaScript
  • pokud se vám načte pouze hlavička s logem Mapy.cz a místo mapy bílá stránka, pravděpodobně nemáte povoleno použití JavaScriptu ve svém prohlížeči
  • zkontrolujte nastavení prohlížeče a povolte spouštění JavaScriptů

Prohlížeč není podporován
Podporovány jsou vždy jen aktuální a jedna až dvě předchozí verze poslední vydané číselné řady prohlížečů
  • Internet Explorer 11
  • Microsoft Edge
  • Mozilla Firefox
  • Opera
  • Google Chrome
  • Safari
  • Seznam prohlížeč

Chyba v prohlížeči Mozilla Firefox
  • zadejte do adresního řádku about:config a stiskněte Enter
  • do pole Filtr vepište slovo dom a zkontrolujte, zda je předvolba dom.disable_image_src_set nastavena na hodnotu false

Chyba v prohlížeči Internet Explorer
  • pokud se načte pouze hlavička Mapy.cz a místo mapy bílá pole, stiskněte současně klávesy Ctrl a F5

 

» Mapa se trhá a objevují se bílé pruhy

K trhání mapy a zobrazování bílých pruhů dochází při používání webového prohlížeče Internet Explorer 10 při nastavení zvětšení pohledu nad 100 %. Toto klientské nastavení bohužel nedokážeme detekovat a zareagovat na ně.

Okamžitým odstraněním tohoto problému je tedy bohužel pouze změna nastavení přiblížení zpět na 100 % (Nastavení - Velikost, nebo Ctrl + 0), nebo změna webového prohlížeče. Mezitím se snažíme nalézt jiné dlouhodobější řešení, bez nutnosti změn u uživatele.
 

» Naplánovaná trasa se neposouvá synchronně s posunem mapy

Tento problém spadá do stejné kategorie, jako výše zmíněné trhání mapy. K nechtěnému posunu trasy proti mapovému podkladu dochází pouze při používání webového prohlížeče Internet Explorer 10 při nastavení zvětšení pohledu nad 100 %.

Okamžitým řešením problému je bohužel pouze změna nastavení přiblížení zpět na 100 % (Nastavení - Velikost, nebo Ctrl + 0), nebo změna webového prohlížeče. Mezitím se snažíme nalézt jiné dlouhodobější řešení, bez nutnosti změn u uživatele.

 

Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás