Mám problémy s ověřením

Ve chvíli, kdy nemáte přístup k ověřovacímu zařízení, tedy Seznam prohlížeči, na kterém můžete potvrdit pokus o přihlášení, nabízí se další možnosti řešení.
 
  • V dialogu oznamujícím čekání na potvrzení klikněte
    na tlačítko Mám problémy s ověřením.
  • Zobrazí se tři tlačítka s možnostmi:
 

Odeslat znovu

Požadavek na ověření je odeslán na všechna vaše nastavená ověřovací zařízení. Na ověření se čeká několik dlouhých minut. Poté se čekání ukončí a znovu se zobrazí přihlašovací formulář.

Pokud vám na ověřené zařízení žádný požadavek nedorazil ani do několika minut, můžete si nechat požadavek na ověření zaslat na všechna zařízení znovu.
 

Vyžádat SMS kód

Pokud nemáte přístup k žádnému z ověřovacích zařízení nebo se vám požadavek na ověření stále ne a ne zobrazit, je zde ještě jedna poslední možnost: nechat si zaslat SMS s kódem pro přístup na vaše ověřené telefonní číslo.

SMS si lze vyžádat teprve 3 minuty poté, co se pokusíte o přihlášení. To proto, aby požadavek na ověření stačil skutečně dorazit na všechna ověřovací zařízení.

Kliknutím na tlačítko dochází ihned k odeslání SMS zprávy s kódem. Ten zadejte do formuláře a potvrďte.

 
 

Potřebuji pomoc

Toto tlačítko je odkazem, který vede sem do nápovědy pro Dvoufázové ověření.


Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás