Mám problémy s ověřením

- V dialogu oznamujícím čekání na potvrzení klikněte
na tlačítko Mám problémy s ověřením.
- Zobrazí se tři tlačítka s možnostmi:
Odeslat znovu
Požadavek na ověření je odeslán na všechna vaše nastavená ověřovací zařízení. Na ověření se čeká několik dlouhých minut. Poté se čekání ukončí a znovu se zobrazí přihlašovací formulář.Pokud vám na ověřené zařízení žádný požadavek nedorazil ani do několika minut, můžete si nechat požadavek na ověření zaslat na všechna zařízení znovu.
Vyžádat SMS kód
Pokud nemáte přístup k žádnému z ověřovacích zařízení nebo se vám požadavek na ověření stále ne a ne zobrazit, je zde ještě jedna poslední možnost: nechat si zaslat SMS s kódem pro přístup na vaše ověřené telefonní číslo.SMS si lze vyžádat teprve 3 minuty poté, co se pokusíte o přihlášení. To proto, aby požadavek na ověření stačil skutečně dorazit na všechna ověřovací zařízení.
Kliknutím na tlačítko dochází ihned k odeslání SMS zprávy s kódem. Ten zadejte do formuláře a potvrďte.

