Kontrolní údaje již neznám, co mám dělat

Situace kdy uživatel nezná heslo k účtu a nezná ani kontrolní údaje je velice vážná, ve velkém počtu případů dokonce fatální. Aktuálně jsou zde alternativami ověření pomocí doplňkových údajů (emailové adresy, složky, náhled).

Tyto údaje je třeba zadat ve spodní části formuláře pro zapomenuté heslo. Pokud není umožněno nastavení nového hesla ani na základě těchto údajů, zbývají tyto možnosti:

1. První možností je opětovné podání žádosti, ve které uživatel uvede co nejpřesnější informace, případně vyplní více informací.

2. Druhou a poslední možností je založení nového účtu. Tuto možnost doporučujeme uživatelům, kteří svůj účet mají krátkou dobu, případně jej velmi dlouhou dobu nepoužili nebo v minulosti nikdy neověřovali ani kontaktní e-mail ani telefonní číslo. Rovněž se jedná o vhodnou alternativu pro uživatele, kteří ani po opakovaných pokusech o zpřístupnění účtu neuspěli.
 

Možnost zaslání odkazu na nastavení hesla či PIN kódu na ověřené kontakty v tomto případě již v úvahu nepřipadá. Možnost získání přístupu k účtu pomocí formuláře a odpovědi na kontrolní otázku je dostupná pouze u uživatelských účtů, které nemají ověřen žádný telefonní ani e-mailový kontakt a jediné bezpečnostní nastavení, které u účtu uživatel v minulosti nastavoval, byla právě pouze kontrolní otázka.
Je-li u účtu ověřeno alespoň telefonní číslo nebo e-mailová adresa, pak se již formulář s možností zadání odpovědi na konkrolní otázku k nastavení nového hesla nenabízí,

 

Užitečné odkazy:

Jak postupovat při vyplňování formuláře na zapomenuté heslo.
 
Jak zažádat o zaslání PIN kódu na ověřený telefon.

Proč mi na technické podpoře mi odmítají vydat heslo?

Formulář mi nevyhovuje, chci jiné řešení!


Pomohl Vám tento článek? Ne