Časté dotazy

Jak se přihlásím do Peněženky?
Do Peněženky se nyní můžete přihlásit dvěma způsoby, buď pomocí Vašeho Seznam účtu na adrese https://klient.seznam.cz nebo  přímo z jednotlivých adminů oborových služeb Seznam.cz.


Pod jakým uživatelským jménem se mohu do Peněženky přihlásit?
Do Peněženky se můžete přihlásit libovolným uživatelským jménem Seznamu, pomocí OpenID nebo pomocí libovolného emailu. Více informací včetně možnosti registrace nového účtu najdete na přihlašovací stránce Klientské zóny https://klient.seznam.cz, ve které Peněženku nově naleznete.


Můj Seznam účet je zablokovaný. Jak mam postupovat?
V případě, že je váš účet blokován kvůli podezření na zneužití účtu, kontaktujte naši technickou podporu online nebo na telefonicky na čísle +420 234 694 430.
V případě, že je váš účet blokován kvůli kartě či pohledávkám, obraťte se na fakturace@firma.seznam.cz.


Jak dlouho trvá autorizace účtu Peněženky?
Autorizace probíhají každý pracovní den v pracovní dobu. Pokud zadáte svou žádost o autorizaci, bude vyřízena zpravidla do 2 pracovních dnů.


Jak dlouho trvá platba do Peněženky?
Platba převodem z účtu trvá 2-4 pracovní dny, v závislosti na vašem bankovním ústavu. Při platbě online nebo platební kartou je připsána téhož dne, pokud všechny Vámi zadané symboly (variabilní a specifický) jsou správné.


Nedaří se Vám dobít kredit?
Kontaktujte technickou podporu online nebo na telefonicky na čísle +420 234 694 430.

Lze převést Kredit v rámci Peněženky z účtu na účet?
Kredit můžete převést na další účty, které jsou ověřené na vaše IČ. Postup převodu najdete v části nápovědy Peněženka - O peněžence - Převod kreditu.

O jakýkoliv jiný převod musíte požádat písemně (žádostí zaslanou na adresu Seznam.cz, Radlická 3294/10, Praha 5) nebo emailem (na fakturace@firma.seznam.cz). Žádost musí obsahovat: Seznam účet, ze kterého chcete kredit převést, Seznam účet, na který chcete kredit převést, důvod převodu a kontakt na Vás.


Jak se z Peněženky vybírá?
Kredit z Peněženky je vám odečítán platbami za služby na Seznamu (Sklik, apod.). V případě, že svůj kredit nechcete vyčerpat a chcete peníze vrátit, musíte o to požádat písemně (žádostí zaslanou na adresu Seznam.cz, Radlická 3294/10, Praha 5) nebo emailem (na fakturace@firma.seznam.cz). Žádost musí obsahovat: Seznam účet, ze kterého chcete peníze vrátit, číslo účtu, na který má být kredit vrácen, důvod vrácení finanční částky a kontakt na Vás.


Lze ve výpisu transakcí zobrazit souhrny podle služeb a času?
Ano, v Peněžence lze zobrazit výpisy pro jednotlivé služby a za zvolené období.


Proč se najednou objevily sazby bez DPH, na které jsem nebyl zvyklý?
Začali jsme počítat sazby bez DPH, protože chceme filozofií nové Peněženky co nejvíce přiblížit našemu ceníku. V něm jsou jednotlivé ceny také uváděny bez DPH.


Mohu platit Peněženkou za účet Skliku, který má jiné přihlašovací jméno?
Ne, platba z jiného účtu není možná.


Platí se za platby do Peněženky DPH?
Platby do Peněženky jsou včetně DPH.


Lze změnit znění služby, na kterou je faktura vystavena?
Ne, změnit znění služby, na kterou je faktura vystavena, možné není.


Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás