Hodnocení firem

For English, please click on English language or click here.

Uživatelské hodnocení (recenze) pomáhají při výběru správné firmy a slouží jako informace o firmě od uživatelů služby - je možné je vkládat přes službu firmy.cz, mapy.cz a přes vyhledávání Seznamu. Každá firma má možnost na hodnocení odpovědět ze svého adminu. Hodnocení firmy mohou vkládat pouze přihlášení uživatelé, a to pro každou firmu právě jednou. Pokud by se stejný přihlášený uživatel na firmu přihlásil opětovně, může své hodnocení přepsat, nikoli však přidat další.

S tarifem (odkaz zde) má klient také možnost získat označení ověřená firma a zvýšit tak důvěryhodnost své firmy v očích zákazníků.

Ověřená firma je ta, která splňuje všechny následující parametry:

  • má aktuální profil (data aktualizovaná během posledního půl roku) 
  • má vyplněné informace (alespoň na 70 %)
  • má hodnocení vyšší než 70 %



Vložení hodnocení na Firmy.cz

 
               
Hodnocení v profilu firmy na Mapy.cz                                                   Možnost vložení hodnocení firmy ve výsledcích
                                                                                                              hledání na Seznamu, ve firemní kartě.


Celkové hodnocení firmy je počítáno následovně: pokud má firma více než 5 recenzí v předchozích 30 dnech, bereme průměr z těchto pěti recenzí. Pokud méně než 5 recenzí, bereme průměr ze všech recenzí zobrazených u firmy.
Hodnocení se zobrazuje formou hvězdiček v počtu 1–5 ve výpisu firem.
Podrobný výpis jednotlivých uživatelských hodnocení je zobrazen v konkrétním detailu firmy.

U firemních profilů e-shopů se zobrazují i recenze, které e-shop získal od ověřených zákazníků na Zboží.cz. Recenze se zařadí časově mezi ostatní recenze, které e-shop získal na Firmy.cz nebo v hledání na Seznamu. Hodnocení ze Zboží.cz se započítá do průměrného hodnocení a ovlivní tak počet hvězdiček, které má profil viditelné jak v detailech a firemní kartě, tak i ve vizitce na Firmy.cz a v hledání.

Pravidla pro hodnocení

Pro zajištění kvality hodnocení na Firmy.cz si vyhrazujeme právo smazat příspěvek jestliže:

  • hodnocení jakýmkoliv způsobem porušuje právní předpisy České republiky nebo je v rozporu s dobrými mravy;
  • zveřejňuje další údaje o identitě ostatních hodnotících (např. telefon, zaměstnání, jakýkoliv jiný údaj, který by mohl být osobním údajem ve smyslu platné právní úpravy apod.);
  • se hodnotitel vydává za jinou osobu;
  • mezi hodnocenou firmou a hodnotitelem je prokázána spojitost (například firma a její zaměstnanec, jednatel a podobně)
  • obsahuje URL odkazy nebo e-mailovou adresu či telefonní číslo
  • obsahuje hodnocení a údaje o jiné firmě
  • obsahuje nadměrnou interpunkci a nesrozumitelné informace
  • neobsahuje údaje o provedení práce, služby nebo kontaktu s firmou;
  • ve sporném případě lze požadovat doložení faktury nebo jiného dokladu o provedení práce, či služby;
  • doba mezi zkušeností s firmou, nebo datem zakoupení produktu a napsáním hodnocení je starší, než půl roku, případně do uplynutí záruční lhůty, standardně 2 roky.
  • hodnocení přesahuje vice jak 500 povolených znaků
  • hodnocení probíhá mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem (např. údaje o chodu firmy, platební morálka, vztahy mezi oběma stranami, atd….), nejedná se tedy o hodnocení služeb firmy, které nabízí, ale chod společnosti;
  • recenze do 50% hodnocení neobsahuje slovní vyjádření;
  • obsahuje urážky, nadávky (např. zloděj, podvodník, šmejdi…)
  • obsahuje hodnocení mezi dodavatelem a odběratelem (nejedná se o koncového zákazníka poskytovaných služeb nebo produktů)
     
 
Zpracování recenzí:
 
  • recenze podléhají kontrole, jejich zobrazování může být ve lhůtě 24 hodin v pracovní dny odstraněno
  • kontrola zahrnuje i IP adresu každé odeslané recenze
  • firma si vyhrazuje právo tuto dobu prodloužit v případě mimořádných událostí;
  • pokud údaje nejsou jednoznačné - hodnocený může vyzvat hodnotícího k upřesnění informací (např. kdy ke službě, kontaktu došlo, jméno hodnotícího, atd…), pokud hodnocený zareaguje na recenzi do 90 dnů od zveřejnění recenze, dojde při nejasnostech v případě žádosti klienta ke skrytí recenze do doby, než dojde k objasnění skutečností uvedených v recenzi.
  • hodnotitel bude o dočasném skrytí recenze informován e-mailem. Pokud nebude hodnotitel na výzvu hodnoceného k upřesnění informací reagovat do 30 dnů, bude recenze odstraněna trvale.
  • hodnotitel může ve své reakci uvést kontaktní e-mail, pro možnost řešení nesrovnalostí v hodnocení. Telefonní čísla hodnotitele neuvádíme.



Uživatel je odpovědný za škodu, kterou způsobí nepravdivým, poškozujícím či klamavým hodnocením firmy.


Pomohl Vám tento článek? Ne