Hodnocení firem

Uživatelské hodnocení (recenze) pomáhají při výběru správné firmy a slouží jako informace o firmě - je možné psát je i na firmy.cz. Každá firma má možnost na hodnocení odpovědět ze svého adminu. Hodnocení firmy mohou vkládat pouze přihlášení uživatelé, a to pro každou firmu právě jednou. Pokud by se stejný přihlášený uživatel na firmu přihlásil opětovně, může své hodnocení přepsat, nikoli však přidat další.

 
 

Celkové hodnocení firmy je počítáno jako celkový průměr ze všech došlých hodnocení a zobrazuje se formou hvězdiček v počtu 1–5 ve výpisu firem. Podrobný výpis jednotlivých uživatelských hodnocení je zobrazen v konkrétním detailu firmy.



Pravidla pro hodnocení

Pro zajištění kvality hodnocení na Firmy.cz si vyhrazujeme právo smazat příspěvek jestliže:

  • hodnocení jakýmkoliv způsobem porušuje právní předpisy České republiky nebo je v rozporu s dobrými mravy;
  • zveřejňuje další údaje o identitě ostatních hodnotících (např. telefon, zaměstnání, jakýkoliv jiný údaj, který by mohl být osobním údajem ve smyslu zák. č. 101/2000 Sb. apod.);
  • se hodnotitel vydává za jinou osobu;
  • mezi hodnocenou firmou a hodnotitelem je prokázána spojitost (například firma a její zaměstnanec, jednatel a podobně)
  • obsahuje vulgární výrazy či URL odkazy
  • obsahuje hodnocení a údaje o jiné firmě
  • obsahuje nadměrnou interpunkci a nesrozumitelné informace
  • neobsahuje údaje o provedení práce, služby nebo kontaktu s firmou;
  • ve sporném případě lze požadovat doložení faktury nebo jiného dokladu o provedení práce, či služby;
  • doba mezi zkušeností s firmou a napsáním hodnocení je starší, než půl roku
  • hodnocení přesahuje vice jak 500 povolených znaků
  • hodnocení probíhá mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem (např. údaje o chodu firmy, platební morálka, vztahy mezi oběma stranami, atd….), nejedná se tedy o hodnocení služeb firmy, které nabízí, ale chod společnosti;
  • recenze do 50% hodnocení neobsahuje slovní vyjádření;
  • obsahuje urážky (např. zloděj, podvodník, šmejdi…)
 
Zpracování recenzí:
 
  • recenze podléhají kontrole, jejich zobrazování může být ve lhůtě 24 hodin v pracovní dny odstraněno
  • firma si vyhrazuje právo tuto dobu prodloužit v případě mimořádných událostí;
  • pokud údaje nejsou jednoznačné - hodnotitel může vyzvat hodnotícího k upřesnění informací (např. kdy ke službě, kontaktu došlo, jméno hodnotícího, atd…), pokud hodnotící nebude na tuto výzvu do 3 dnů reagovat, bude recenze odstraněna;
  • hodnotitel může ve své reakci uvést kontaktní e-mail, pro možnost řešení nesrovnalostí v hodnocení. Telefonní čísla hodnotitele neuvádíme.



Uživatel je odpovědný za škodu, kterou způsobí nepravdivým, poškozujícím či klamavým hodnocením firmy.


Pomohl Vám tento článek? Ne