Hodnocení firem

Uživatelské hodnocení (recenze) pomáhají při výběru správné firmy a slouží jako informace o firmě - je možné psát je i na firmy.cz. Každá firma má možnost na hodnocení odpovědět ze svého adminu. Hodnocení firmy mohou vkládat pouze přihlášení uživatelé, a to pro každou firmu právě jednou. Pokud by se stejný přihlášený uživatel na firmu přihlásil opětovně, může své hodnocení přepsat, nikoli však přidat další.

 
 

Celkové hodnocení firmy je počítáno následovně: pokud má firma více než 5 recenzí v předchozích 30 dnech, bereme průměr z těchto pěti recenzí. Pokud méně než 5 recenzí, bereme průměr ze všech recenzí zobrazených u firmy.
Hodnocení se zobrazuje formou hvězdiček v počtu 1–5 ve výpisu firem.
Podrobný výpis jednotlivých uživatelských hodnocení je zobrazen v konkrétním detailu firmy.



Pravidla pro hodnocení

Pro zajištění kvality hodnocení na Firmy.cz si vyhrazujeme právo smazat příspěvek jestliže:

  • hodnocení jakýmkoliv způsobem porušuje právní předpisy České republiky nebo je v rozporu s dobrými mravy;
  • zveřejňuje další údaje o identitě ostatních hodnotících (např. telefon, zaměstnání, jakýkoliv jiný údaj, který by mohl být osobním údajem ve smyslu platné právní úpravy apod.);
  • se hodnotitel vydává za jinou osobu;
  • mezi hodnocenou firmou a hodnotitelem je prokázána spojitost (například firma a její zaměstnanec, jednatel a podobně)
  • obsahuje vulgární výrazy či URL odkazy
  • obsahuje hodnocení a údaje o jiné firmě
  • obsahuje nadměrnou interpunkci a nesrozumitelné informace
  • neobsahuje údaje o provedení práce, služby nebo kontaktu s firmou;
  • ve sporném případě lze požadovat doložení faktury nebo jiného dokladu o provedení práce, či služby;
  • doba mezi zkušeností s firmou a napsáním hodnocení je starší, než půl roku
  • hodnocení přesahuje vice jak 500 povolených znaků
  • hodnocení probíhá mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem (např. údaje o chodu firmy, platební morálka, vztahy mezi oběma stranami, atd….), nejedná se tedy o hodnocení služeb firmy, které nabízí, ale chod společnosti;
  • recenze do 50% hodnocení neobsahuje slovní vyjádření;
  • obsahuje urážky (např. zloděj, podvodník, šmejdi…)
 
Zpracování recenzí:
 
  • recenze podléhají kontrole, jejich zobrazování může být ve lhůtě 24 hodin v pracovní dny odstraněno
  • firma si vyhrazuje právo tuto dobu prodloužit v případě mimořádných událostí;
  • pokud údaje nejsou jednoznačné - hodnocený může vyzvat hodnotícího k upřesnění informací (např. kdy ke službě, kontaktu došlo, jméno hodnotícího, atd…), pokud hodnocený zareaguje na recenzi do 90 dnů od zveřejnění recenze, dojde při nejasnostech v případě žádosti klienta ke skrytí recenze do doby, než dojde k objasnění skutečností uvedených v recenzi.
  • hodnotitel bude o dočasném skrytí recenze informován e-mailem. Pokud nebude hodnotitel na výzvu hodnoceného k upřesnění informací reagovat do 30 dnů, bude recenze odstraněna trvale.
  • hodnotitel může ve své reakci uvést kontaktní e-mail, pro možnost řešení nesrovnalostí v hodnocení. Telefonní čísla hodnotitele neuvádíme.



Uživatel je odpovědný za škodu, kterou způsobí nepravdivým, poškozujícím či klamavým hodnocením firmy.


Pomohl Vám tento článek? Ne