Úprava profilu

Výběr firmy/pobočky

V adminu se díváme na firmu jako na subjekt.

V záložce Kampaně jsou přehledně vidět všechny pobočky, případně je možné začít psát konkrétní adresu provozovny do pole Pobočky.

Do pole Pobočky můžete zadat mezeru, čímž si zobrazíte všechny provozovny.

Klikněte na rozbalovací menu Aktuálně spravujete (vlevo nahoře vedle loga Firmy.cz). Otevře se nabídka firem, které jsou k přihlášenému e-mailu přiřazené.

Pokud máte přiřazených více firem, klikněte do pole a zadejte mezerník – rozbalí se vám všechny.

Úprava firemního profilu

Na domovské stránce adminu klikněte na záložku Profil a z nabídky vyberte položku Upravit. Dostanete se do formuláře pro úpravu firmy, kde vidíte vyplněnost profilu.

Vlevo v položce Pobočka vyberte profil pro úpravu.

Údaje se mezi pobočkami/Cíleními vzájemně nepropisují → pokud si upravíte popisek činnosti u pobočky v Praze, tato změna se neprojeví u ostatních poboček.

Můžete zde vkládat / měnit informace o firmě:


Podrobnější informace k textovým položkám,  ke grafickým položkám

Úpravy se objeví na Firmy.cz během několika minut. Pro uložení formuláře je nutné vyplnit alespoň popis činnosti, adresu a kontakt.

Změny v obsahu firemního profilu podléhají pravidlům a administrátoři katalogu mají právo změny zamítnout nebo upravit. O případném zamítnutí budete informováni e-mailem a informací v záložce Zprávy v adminu.

Ve svém firemním detailu můžete zobrazit akční tlačítko, které odvádí zákazníka na vámi zvolenou webovou stránku související s vaší činností. Využít k tomu lze předem definované akce nebo si natextovat svou vlastní akci. Vlastní textace tlačítka podléhá schválení administrátorů a na Firmy.cz se projeví nejpozději následující pracovní den.

Akční tlačítko má přednost před dalšími akcemi jako je např. Booking nebo Damejidlo.

V klientském adminu v Profil → Upravit → sekce Akční tlačítka si můžete zvolit z několika předdefinovaných možností. Např.:

  • Sezónní nabídka,
  • Rezervace ubytování,
  • Objednat se,
  • Nakupovat,
  • Ceník,
  • Objednat jídlo.

Pokud nevyhovuje ani jedna z textací, můžete si vytvořit vlastní. Vždy je potřeba zvolit cílovou URL, kam máme uživatele po prokliku odvést. K URL lze samozřejmě nastavit i UTM.

Akční tlačítko nesmí obsahovat vulgární a nevhodná slova. Text nesmí být psán Caps Lockem.

Zpět na Úpravu firemní profilu.

V rámci placených profilů Seznam naplno můžete ve svém profilu doplnit odkaz i na následující sociální sítě:

  • Facebook,
  • Instagram,
  • Youtube,
  • LinkedIn,
  • X (Twitter),
  • Pinterest,
  • Tiktok.

Zobrazovat budeme maximálně až 7 z nich, dle zvoleného tarifu Seznam naplno.

Zpět na Úpravu firemní profilu.

Pokud patříte mezi restaurační zařízení (váš profil obsahuje alespoň jednu z kategorií spadající pod Restaurační a pohostinské služby), pak si můžete nastavit Cenovou úroveň.

Tento údaj je pro uživatele velmi užitečný při výběru podniku – poukazuje nejen na cenu, ale také na úroveň restaurace. Každá úroveň má svoji cílovou skupinu – běžně lidé chtějí zajít na obědové menu spíše do levnějšího typu restaurace. A naopak na páteční romantickou večeři volí spíše nadstandardní podnik.

Ať patříte do jakékoliv kategorie, zvolte prosím úroveň pravdivě. Vaše cílová skupina si vás tak lépe najde, bude mít jasná očekávání a věnuje vám relevantní hodnocení.

Je možné vybrat z následujících úrovní:

  • $ – lidovka
  • $$ – standard
  • $$$ – nadstandard
  • $$$$ – luxusní.

Symbol zvolené úrovně bude viditelný ve vašem firemním detailu i ve výpisu firem.