Reakce na přidané recenze

Na Firmy.cz lze ke každému profilu napsat recenze. Psaní recenzí podléhá kontrole a pravidlům (viz zde) a každá firma může na jednotlivé recenze reagovat.

U firemních profilů e-shopů se zobrazují i recenze, které e-shop získal od ověřených zákazníků na Zboží.cz. Recenze se zařadí časově mezi ostatní recenze, které e-shop získal na Firmy.cz nebo v hledání na Seznamu. Hodnocení ze Zboží.cz se započítá do průměrného hodnocení a ovlivní tak počet hvězdiček, které má profil viditelné jak v detailech a firemní kartě, tak i ve vizitce na Firmy.cz a v hledání.

Jak reagovat na recenze

Na domovské stránce adminu klikněte na položku Recenze. Dostanete se na stránku s výpisem recenzí, které uživatelé na váš firemní profil vložili. Na každou recenzi můžete reagovat pomocí tlačítka Odpovědět. Svou odpověď můžete editovat. Pokud konkrétní uživatel přepíše svou recenzi, na kterou jste reagovali, smaže se i vaše odpověď.



Odpověď na recenze nesmí jakýmkoliv způsobem porušovat níže uvedená pravidla, jinak si vyhrazujeme právo odpověď smazat:
 
•    porušovat právní předpisy nebo práva třetích osob, být v rozporu s dobrými mravy,
•    zveřejňovat další údaje o identitě ostatních hodnotících (např. telefonní číslo, zaměstnání, jakýkoliv jiný údaj, který by mohl být osobním údajem ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR) a dalších právních předpisů upravujících ochranu osobních údajů),
•    obsahovat vulgární výrazy či URL odkazy,
•    uvádět telefonní číslo hodnocené firmy (v reakci lze uvést pouze kontaktní e-mail).
 

Zpracování recenzí:
 
  • recenze podléhají kontrole, jejich zobrazování může být ve lhůtě 24 hodin v pracovní dny odstraněno
  • firma si vyhrazuje právo tuto dobu prodloužit v případě mimořádných událostí;
  • pokud údaje nejsou jednoznačné - hodnocený může vyzvat hodnotícího k upřesnění informací (např. kdy ke službě, kontaktu došlo, jméno hodnotícího, atd…), pokud hodnocený zareaguje na recenzi do 90 dnů od zveřejnění recenze, dojde při nejasnostech v případě žádosti klienta ke skrytí recenze do doby, než dojde k objasnění skutečností uvedených v recenzi.
  • hodnotitel bude o dočasném skrytí recenze informován e-mailem. Pokud nebude hodnotitel na výzvu hodnoceného k upřesnění informací reagovat do 30 dnů, bude recenze odstraněna trvale.
  • hodnotitel může ve své reakci uvést kontaktní e-mail, pro možnost řešení nesrovnalostí v hodnocení. Telefonní čísla hodnotitele neuvádíme.

Uživatel je odpovědný za škodu, kterou způsobí nepravdivým, poškozujícím či klamavým hodnocením firmy.

Recenze ze zboží jsou v detailu na Firmy.cz viditelně označeny, že byly uděleny ověřenými zákazníky na Zboží.cz, klienti na ně mohou reagovat v adminu Zboží.cz.

Pomohl Vám tento článek? Ne