Pravidla pro branding

Branding dokresluje firemní identitu, jde o prostor vyhrazený pro klienty placených tarifů.

Brandingové fotografie se zobrazují v záhlaví firemní karty a firemního detailu, tedy v hledání na Seznam.cz a na službě Firmy.cz.

Brandingové fotografie podléhají pravidlům jednotné reklamy, hlavně u následujících kategorií: Zbraně, Tabákové výrobky, Alkohol.
Více informací naleznete zde.

Vizuál brandingu může vypadat následujícím způsobem:

Povinné formáty:

  • velký branding (1920 × 400 px),
  • střední branding (960 × 240 px),
  • malý branding (640 × 192 px).

Volitelný formát:

  • extra velký branding (2560 × 640 px):
    • formát *.jpg, *.jpeg, *.png,
    • maximální velikost 12 MB.

Branding podléhá schvalování. V případě, že některý rozměr nebude splňovat podmínky pro zveřejnění, nebude se branding zobrazovat vůbec.

Nesmí obsahovat:

  • logo firmy;
  • text;
  • CTA tlačítka, informace o slevách a podobně;
  • QR kódy
  • shodnou grafiku s úvodní fotografií / fotkou v galerii;
  • nesmí odporovat dobrým mravům.

Musí být ve stejném nebo podobném grafickém designu:

př. 1:

př. 2:

V případě, že jste výše nenalezli svou odpověď, kontaktujte nás prosím na lince: +420 234 694 415 / volba Grafika. Všední dny 8–15 hodin.