Nabídky a události

Nabídky a události se zobrazují ve firemním detailu na webovém portálu firmy.cz v případě, že máte aktivní službu Seznam naplno.
Ke svému firemnímu profilu můžete přidat akční nabídku, běžnou nabídku nebo událost. V principu se jedná o možnost firmy prezentovat svoje produkty a služby zajímavým a jednoduchým způsobem.

Tuto službu nelze využít pro prezentaci loterie, sázek, činnosti kasín a jiných hazardních her, tabákových výrobků a elektronických cigaret.
 
Nabídky lze vkládat k jakémukoliv firemnímu profilu přes klientský admin.
Pokud chcete vidět celkový přehled všech nabídek a událostí ve všech pobočkách vaší firmy vyberte ve výběrovém menu poboček pole „celkový přehled“
 
V jednom okamžiku se mohou zobrazovat až tři nabídky v různé kombinaci. Další můžete mít uložené v archivu ve svém adminu a kdykoliv je znovu použít, popřípadě upravit.
 
Nabídky a události se dělí na tři druhy.
  1.  Událost - jedná se o časově omezenou událost, jako je výstava, oslava (například novoroční), workshop, show a další. Má specifický červený štítek “událost”.
  2.  Akční nabídka - jedná se o akční nabídky produktu nebo služby (sleva, 2+1 zdarma) Je časově omezená. Má specifický oranžový štítek “akce”.
  3.  Běžná nabídka - upozorňuje na zajímavé zboží, produkty nebo služby, které firma nabízí. Jde o časově neomezenou nabídku. Má tmavě šedý štítek “nabídka”.
 
Povinné a nepovinné údaje:
1.    Událost
Povinné údaje: název události, fotografie, první datum (pouze datum, čas události není povinný)
Nepovinné údaje: odkaz na detail události, cena události, druhé datum akční události.
 
2.    Akční nabídka
Povinné údaje: název akční nabídky, způsob akce, fotografie, popis akční nabídky, datum nabídky do
Nepovinné údaje: odkaz na detail akční nabídky, cena nabídky
3.    Nabídka
Povinné údaje: název události, fotografie, popis nabídky
Nepovinné údaje: odkaz na detail nabídky, cena nabídky
 
 
Nabídky a události nelze využít pro prezentaci loterie, sázek, činnosti kasín a jiných hazardních her, tabákových výrobků a elektronických cigaret. Nabídka nesmí být vytvořena pouze za účelem nalákání uživatele na placenou reklamu.
 
Prioritizace nabídek a události:
Při vytváření nebo úpravě nabídek můžete určit na jaké pozici se daná nabídka ve vašem profilu bude zobrazovat.
Priorita 1 – nejvyšší, se ukazuje na prvním místě, tedy nejvíce vlevo. Vizitka vaší firmy navíc bude označena štítkem dle druhu nabídky s prioritou 1.
 
 
Způsob akce:
Vyjadřuje podstatu akce.
Lze použít například:
  • 2+1 zdarma
  • 20% sleva
  • Doprava zdarma
  • Sleva 100,- Kč
  • Akční nabídka, akce
  • Last minute
 
Co nelze použít:
  • Ušetřete
  • Zavolejte nám
  • Objednejte se…
 
Pravidla pro textovou část Nabídek a událostí:
 
  • Název akce musí odpovídat dané akci, či nabídce. Z názvu musí být zřejmé, čeho se nabídka/akce týká.
  • Veškeré zmínky v textu inzerátu o cenách, cenových garancích, slevách, akcích, nabídkách, půjčkách, případně že je něco zdarma, musí být pravdivé, uvedené přímo na cílové stránce a nepodmíněné.
  • Velká písmena jsou v textu i nadpisu inzerátu povolena na začátku vět a vlastních jmen. Také je možné psát velkými písmeny maximálně osmipísmenné názvy produktů a firem, případně iniciálové zkratky a akronymy dle vlastní prezentace na cílové stránce.
  • V textu Nabídek a událostí se nesmí nadměrně opakovat slova – jedno slovo nebo fráze dvakrát za sebou nebo jedno slovo či fráze čtyřikrát v inzerátu.
  • Text Nabídek a událostí nesmí přímo zmiňovat konkurenci a nesmí být klamavou nebo srovnávací reklamou mimo její zákonné meze.
  • Text musí dávat smysl, pouhé shluky slov nejsou povoleny. Nesmí chybět diakritika, velké písmeno na začátku věty a tečka na jejím konci.
  • Popis, způsob akce a nadpis, se nesmí plně shodovat. Texty se mohou opakovat v případě, že jsou doplněny o další informace.
 
 
Odkaz na detail nabídky:
 
  • Do pole může být zadána pouze jedna URL adresa. (https://www.seznam.cz/ ).
  • Na cílové adrese musí být o dané akční nabídce, nabídce nebo události zmínka.  
  • Webové stránky o této akci musí pojednávat.
  • Nelze vložit odkaz na firemní profil.
  • Uživatel musí mít možnost se vrátit na předchozí stránku, pomocí tlačítka Zpět.
  • Odkaz nesmí obsahovat dialery, pop-up, pop-under okna, prvky překrývající obsah stránky nebo automaticky spouštět stahování souboru (.pdf, .doc, .avi, .exe, .csv, .xls a jiné) či instalaci software.
  • Obsah cílové stránky nesmí být v rozporu s dobrými mravy nebo jiným způsobem klamavý či nemorální, a musí být v souladu se s obecnými pravidly reklamy na Seznam.cz
 
Pravidla pro fotografie Nabídek a událostí:
Primární účel obrázku je upoutání pozornosti uživatelů, proto je povinnou položkou u všech typů nabídek. Obrázek by měl jasně a zřetelně prezentovat akční nabídku, nabídku či událost.

Jak by měl obrázek vypadat:
  • Minimální rozměr fotografie je 900 x 600 px a maximální datová velikost je 12 MB.
  • Obrázek musí pokrývat celý prostor grafické plochy, bez prázdných bílých míst, která by tuto plochu dorovnávala.
  • Obrázek ilustruje nabídku z daného oboru
  • Lze použít fotografii produktu
 
Co není vhodným obrázkem:
  • Ten, který nesouvisí s obsahem nabídky
  • Nepatří sem bannery a jiné reklamní formáty vytvořené za jiným účelem.
  • Fotografie musí čitelná i ve výrazně menším rozlišení. Nabídka by z důvodů čitelnosti neměla mít více jak 20% textu. Taková nabídka nemusí být schválená.
  • Obrázky nemohou obsahovat grafiku, která by připomínala ovládací prvky (např. CTA tlačítka). S výjimkou odkazu na web nabídky, kde se klient dozví o nabídce či události více. Reklamní slogany a CTA tlačítka v obrázcích vyvolávají „efekt bannerové slepoty“ a snižují výkonnost reklamy.
  • Obrázek nesmí být jenom logo.
  • Obrázek nesmí být náhled stránky.
  • Nejsou povoleny animované obrázky.
  • Není povoleno průhledné pozadí.
  • Obrázek nesmí ležet, být deformovaný nebo oříznutý

Jaké obrázky použít:


Obrázek propaguje zlevněný zájezd.


Obrázek propaguje zlevněný zájezd.


Ilustrační obrázek produktu.


Ilustrační obrázek nového produktu firmy.


Obrázek propagující událost/akční nabídku.

Jaké obrázky nejsou vhodné:


Obrázek obsahuje více, než 20% textu.


Text v obrázku je nečitelný.


Obrázek nevyplňuje celý vymezený prostor.


Nejedná se o ilustrační obrázek a ve vymezeném prostoru by byl nečitelný


Zpracování nabídek:
  • Nabídka/událost se v profilu firmy zobrazí do třiceti minut po jejím uložení v klientském adminu, tedy bez ohledu na datum startu Akce.
  • Veškeré nabídky procházejí zpětnou kontrolou. V případě nesouladu nabídky s výše uvedenými pravidly může být nabídka zamítnuta (klient pak obdrží informaci, v jaké části zadaná nabídka nevyhověla pravidlům).