Cílení

Seznam naplno přináší možnost, jak propagovat vaši firmu i v jiných lokalitách, než sídlí. Je možné přidat Cílení na další města, kde chcete společnost zviditelnit. Od určité investice můžete přidávat vyšší počet Cílení.

Nastavení Cílení

V administraci firem si můžete přidat Cílení (např. pokud máte společnost v Praze a chcete ji zobrazovat i uživatelům v Aši).

Cílení je podobné jako nová pobočka firmy. Může mít jiný popis, jiné kontakty, jiné kategorie, ale nemá GPS.

Pro přidání Cílení jděte v adminu do záložky Profil → Upravit klikněte vlevo na Pobočku a vyberte pobočku, ze které chcete Cílení vytvářet (ideálně nejbližší novému městu) → Přidat cílení.

Vyberte jeden z následujících popisů cílení, který zobrazíme u vizitky ve vyhledávání a vysvětlíme tím uživatelům, že jste schopni je obsloužit i v jiné lokalitě, než uživatel vyhledává:

  • Obsloužíme Vás v městě,
  • Dovezeme do města,
  • Přijedeme k Vám do města,
  • Doručíme i do města,
  • Tip z okolí města (max. 40 km od sídla pobočky),

Vytvořit cílení.

Po přidání Cílení je nutné nastavit kampaň pro tuto pobočku, jinak se Cílení nebude zobrazovat. U Cílení vidíte pozici v okrese a kraji kam cílíte.

Rozdíly mezi skutečnou pobočkou a Cílením:

  • u Cílení nelze změnit adresu, adresa je shodná s mateřskou pobočkou;
  • v cílené lokalitě na Mapy.cz se nebude zobrazovat bod zájmu (POI).

Cílit je možné až na 50 měst v celé ČR (od určité investice). Z vašich různých oborů činnosti můžete cílit na shodná města. Investice v kategorii se sčítají za všechny pobočky, tím i Cílení zlepšují výsledky v kraji i celé ČR. V rámci okresu zobrazujeme vždy jedno Cílení.

Pro optimální rozložení investice jsou k dispozici samostatné statistiky pro každé Cílení. Výchozí šablonovatelné URL odesílají ID pobočky a Cílení, a v Google Analytics tak bude každé Cílení v samostatné kampani.

Pokud u Cílení pozastavíte kampaně, pak se od dalšího dne nebude zobrazovat.

Cílení lze úplně smazat v Profil → Upravit → smazat cílení. Případně tu můžete i změnit město Cílení.