Cílení kampaně

Služba firmy.cz přináší novou možnost, jak propagovat svou firmu na internetu. Doposud bylo na firmy.cz možné inzerovat pouze v místech, kde firma má pobočku a v jejím okolí. To bylo v řadě oborů omezující. Nově bude možné přidat cílení na další města, kde firma chce být vidět.


 

Jak to funguje

Firma si nově v administraci firem může přidat „cílení“. Jsem z Prahy a chci cílit navíc na Aš. Cílení je podobné jako nová pobočka firmy. Může mít jiný popis, jiné kontakty, jiné kategorie atd.

 

 

Po přidání cílení je možné nastavit kampaň pro toto cílení. U cílení vidíme pořadí v okrese a kraji kam cílíme.

Cílení se od pobočky ale liší v několika věcech:

·         nemá přesnou adresu, na webu se u ní bude zobrazovat adresa mateřské pobočky

·         nebude mít značku na mapě

·         mateřská pobočka i pobočka musí mít profil Seznam naplno

·         cílení se zobrazí u dotazů s lokalitou, pokud ale uživatel hledá podle přesné GPS, cílení se nezobrazí
 

Cílit je možné až na 50 měst v celé ČR a nezávislé pobočky mohou cílit na stejná města jako centrála společnosti. 
 

Nové cílení pomáhá ve výsledcích za celé firmy v kraji i celé ČR. Nabídky v kategorii se sčítají nabídky za všechny pobočky, nově tedy i za jednotlivé cílení.

 

Pro optimální rozložení nabídek jsou k dispozici samostatné statistiky pro každé cílení. Zároveň i výchozí šablonovatelné URL odesílají ID pobočky a cílení, a v Google Analytics tak bude každé cílení v samostatné kampani.

 

Pokud u cílení pozastavíte všechny kampaně, pak cílení se od dalšího dne nebude zobrazovat. Pokud chcete cílení úplně smazat, klikněte na smazat cílení.