Správa schránek

Správa schránek umožňuje několik základních nastavení pro vytvořené nebo přiřazené účty a schránky.
 
  • Přihlaste se do Email Profi svým správcovským účtem a vyberte požadovanou doménu.
  • V části Schránky klikněte na požadovaný účet.

 
  • Zde se nachází podrobnosti k účtu, mj. nastavené jméno a e-mailovou adresu.
  • Dále zde budou zobrazeny nastavený záchranný telefon a záchranná e-mailová adresa, ty si však již musí nastavit sám uživatel účtu.
  • Nastavené jméno, obrázek a ověřené kontakty si může uživatel sám libovolně měnit v nastavení svého uživatelského Profilu.


 

Změna hesla účtu

Správce domény může pro účet nastavit přístupové heslo.
 
  • V pravém horním rohu klikněte na odkaz Změnit heslo.
  • Zadejte požadované heslo a znovu jej pro ověření zopakujte.
    Poznámka: Při zadávání hesla máte k dispozici indikátor, který naznačí, jak silné heslo je. Síla hesla je ukazatel, který říká, jak jednoduché je heslo uhodnout. Je v zájmu uživatele i správce schránky, aby indikátor vyhodnotil heslo co možná nejzelenější barvou.
  • Volbu potvrďte tlačítkem Uložit.


 

Odstranění účtu

Správce má samozřejmě možnost také účet odstranit. Odstranění účtu je trvalé a odebrána josu spolu s účtem veškerá jeho data a to nenávratně a to včetně nastavení na službách (např. reklamních kampaních), informací v uživatelském Profilu a e-mailových zpráv.  Takto smazaná data již nelze nijak obnovit!
 
  • K odstranění účtu jsou dostupné hned dva odkazy Smazat účet
    - vpravo nahoře odkazem na změnu hesla
    - v dolní části stránky v části Trvale odstranit schránku
     
  • Po kliknutí na odkaz se ještě zobrazí potvrzovací okno, ve kterém zvolte Odstranit účet.

 
Poté jsou účet a jeho údaje již odstraněny.
 
  • Pokud pod doménou jsou dostupné ještě další účty, zobrazí se navíc ještě možnost nastavit, aby se zprávy, směřované do odstraňované schránky, automaticky přeposílaly do jiné schránky pod doménou.



Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás