Fórum nápovědy

Seznam

Samovolne odstraneni vsech dorucenych e-mailu

Milan Pecha 666

3.11.2018 v 12:56

Jak je mozne,ze se sami odstranili veskere dorucene e-maily samovolne ze schranky? Nijak jsem je neoznacoval k mazani a ani v kosi jsem je nenasel a to jsem tam mel dost dulezite veci,ktere bych potreboval zpet. Je tu nejaka rada ci pomoc?

Alphahya

3.11.2018 v 16:41

Já také postrádám emaily starší než květen 2018... Měla jsem tam fakturu k věci, kterou teď potřebuji reklamovat a vypadá to, že jsem pěkně v háji.

Carlos 46

4.11.2018 v 8:59

Zdravim,
take jsem vcera prisel vecer z prace a chtel jsem si zkontrolovat postu a vsechny dorucene emaily z letosniho roku jsou pryc. Mam na ceste nekolik balicku od ruznych kuryru, faktury a cidla sledovani, nejake pracovni emaily vse je pryc. Jediny email co mi zbyl, byl z minuleho roku ☹️
Predpokladam, ze seznam zase bude tvrdit, ze zadny problem nemaji.

Davidnemec 95

4.11.2018 v 12:49

Mě se smazaly všechny příchozí E-maily starší roku 2015... Bude to seznam vůbec nějak řešit?

Klarastrnadkova

5.11.2018 v 18:43

Také mi zmizely nejen včechny přijaté maily, ale i odeslané a všechny kontakty. Jedné, co mě uklidňuje, že to postihlo víc lidí, takže je šance, že je to nějaká centrální závada a Seznam to zase obnoví třeba z nějaké zálohy. Nekontaktovali jste někdo technickou podporu? Mě už to teď nejde, jsou tam jen do 18:00 :-( .

Ondrej Moravec

8.11.2018 v 23:56

Dnes jsem zjistil, že se mi ztratila NĚKOLIKALETÁ historie z VLASTNÍCH SLOŽEK. Leta jsem je měl v .pst filu v outlooku, nedávno jsem vše sesynchronizoval přes IMAP na server, vše fungovalo, přidával jsem další maily a najednou je z 11 složek 7 prázdných !!! Bez jakékoliv mé operace, varování atd. Jak je to možné? Máte zálohy? Byly tam naprosto kritické věci.

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor

16.11.2018 v 14:48

relevantní
Dobrý den,

pokud zmizela data ze složky Doručené, důvody mohou být dva. Buďto si je omylem smazal sám uživatel, nebo bylo do schránky přistoupeno poštovním programem (nebo mobilním telefonem) s chybným nastavením a to nezapnutou volbou "Ponechávat kopie zpráv na serveru". Pokud takové programy nepoužíváte, zřejmě někdo zná Vaše heslo a do schránky vstoupil takto chybně nastaveným programem. V tom případě doporučujeme heslo změnit. Obnova smazaných zpráv již ovšem není možná.

Ivana

Aperus R reagoval na příspěvek od Ivana 2 Helpdesk

18.11.2018 v 15:06

Dobrý den, protože mám stejný problém, hledal jsem Vámi uvedenou možnost - nezapnutou volbu ,,ponechávat kopie... " a nenašel jsem ji ani v nastavení mobilní aplikace kterou využívám (E-mail) ani v nastavení schránky nebo na seznam.cz. Děkuji za přesnější nápovědu, Robert

Kamilsebelik

19.11.2018 v 4:09

Dobrý den,
tak dneska jsem zjistil stejný problém. Bezdůvodně se smazali všechny doručené emaily až do data 9.8.2018. Mezi emaily byly taktéž důležité zprávy a faktury které čekají na zaplacení. Díky vaší chybě již nemám informace o účtech a kvůli tomu mám teď celkem problémy. Jsem velmi zvědav jak hodláte tento problém řešit.

Pavel Rohlíček

20.11.2018 v 8:27

Dobrý den, mám stejný problém.
Prosím kde je možné nastavit ukládání kopii? Nenabízí to emailová schránka ani mobilní aplikace.
Je možné emaily nějak obnovit?

děkuji Pavel

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor

23.11.2018 v 17:57

relevantní
Dobrý den,

toto nastavení je pouze v poštovním programu, který emaily stahuje a maže. Pokud není v apliakci tato možno, doporučuji ji nastavit na IMAP místo POP3.
Popřípadě změnu hesla - tím dojde k odpojední všech aplikací.

Ivana

Miroslav Konopáč

26.11.2018 v 9:01

Dobrý den,
chtěl bych se přidat se stížností na smazání mailů od 19.11.2018 až po nejstarší. Vše je nyní ve složce odstraněné. Jelikož nejsem sám, který si stěžuje na podobnou věc, předpokládám že máte nějaký problém na Vaší straně. Žádné vaše uváděné nastavení nepoužívám, a odmítám možnost že bych maily omylem všechny označil a vymazal.

Miroslav Konopáč

26.11.2018 v 9:08

Ještě dodám, že v telefonu, jsou všechny maily zobrazeny správně ve složce doručené. Ale přes webové přihlášení ve složce doručené nejsou žádné maily.

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Miroslav Konopáč

27.11.2018 v 12:57

relevantní
Dobrý den,

pokud jsou emaily v telefonu a na webovém rozhraní schránky ne, pak máte špatně nastavenou aolikaci v telefonu a ta po stažení zpráv emaily na seznamu přesune do koše popřípadě smaže. Doporučuji si upravit nastavení aplikace v telefonu.

Ivana

Klase Q

28.11.2018 v 15:52

Dobrý den,
také se přidávám ke stížnosti a podotýkám, že vaše uváděné nastavení nepoužívám a určitě jsem maily omylem nevymazal, navíc se přes mobilní telefon do mailu nepřihlašuji. A pokud vezmeme v potaz, že tento problém postihl ve velmi krátkém časovém horizontu početnější skupinu lidí, tak se nabízí myšlenka, že chyba nemusí být jistě na naší straně, čímž se rovněž vnucuje úvaha, že původcem problému, ač to neradi slyšíte, by jste mohli možná být Vy.

Josef Krajc

28.11.2018 v 16:11

Dobrý den,

dnes mi z ničeho nic zmizely všechny doručené emaily během přihlášení do schránky. Hromadné, spamy, odeslané - ty všechny zůstaly. Neproběhla žádná synchronizace s jiným zařízením, cizí útok za účelem pouhého smazání doručené pošty mi také přijde nepravděpodobný, navíc používám silné jedinečné heslo. Sám jsem si emaily také nesmazal, navíc koš je také prázdný, aniž bych jej vysypal.

Asi nemusím zdůrazňovat, jak velká je to pro mě komplikace a vzhledem k množícím se stejným problémům nepředpokládám, že je chyba na straně uživatelů.

Pokud není možná záloha a není možné ani tento problém dostatečně vysvětlit, nemám jediný důvod Vašim produktům dále důvěřovat.

S pozdravem

Josef Krajc

Martin Bělas

28.11.2018 v 18:54

Dobrý den,
dnes stejný případ jako uživatel Josef Krajc ,smazaná všechna doručená pošta,nezdá se mi ,že by to byla náhoda,
můžete prosím vysvětlit co se stalo,vypadá to ,že je problém opravdu na vaší straně!!!
Děkuji Bělas

Stanislav Lenert

28.11.2018 v 19:08

Dobrý den,
je to pár minut co jsem po příchodu domů kontroloval email, a zmizela mi veškerá doručená pošta, ostatní složky beze změny.

Lubomír Kroutil

28.11.2018 v 19:18

ten sam problem....

Lubomír Kroutil

28.11.2018 v 19:20

zmenil jsem heslo.....budou se dal mazat mejly??....prisel jsem o veskerou postu..dulezite dokumenty.......

Martin Spurný

28.11.2018 v 22:17

Dnes jsem přišel domů, otevřu mail a také všechny doručené emaily pryč :-/ měl jsem tam pár důležitých e-mailů .... díky seznamu za zpříjemnění dne :-(

Nový dotaz

Přiložené přílohy

    Zbývá 12MB (z 12MB)

    Samovolne odstraneni vsech dorucenych e-mailu

    Přiložené přílohy

      Zbývá 12MB (z 12MB)