Časté dotazy

Jak se přihlásím do Peněženky?

Do Peněženky se nyní můžete přihlásit dvěma způsoby, buď pomocí Vašeho Seznam účtu na adrese https://klient.seznam.cz nebo  přímo z jednotlivých adminů oborových služeb Seznam.cz. 


Pod jakým uživatelským jménem se mohu do Peněženky přihlásit?

Do Peněženky se můžete přihlásit libovolným uživatelským jménem Seznamu, pomocí OpenID nebo pomocí libovolného emailu. Více informací včetně možnosti registrace nového účtu najdete na přihlašovací stránce Klientské zóny https://klient.seznam.cz, ve které Peněženku nově naleznete.


Jak dlouho trvá autorizace účtu Peněženky?

Autorizace probíhají každý pracovní den v pracovní dobu. Pokud zadáte svou žádost o autorizaci, bude vyřízena zpravidla do 2 pracovních dnů.


Co s kreditem ve staré Peněžence?

O svůj kredit se nemusíte bát, bude převeden do nové Peněženky do zvláštní kapsy a peníze v této kapse můžete využívat na všechny využívané služby. Tuto zvláštní kapsu již nepůjde dále nabíjet. Převedený kredit bude mít při vybíjení přednost, před vybíjením kreditu nabitého do nových kapes.


Pomůže mi nová Peněženka v přehlednosti účetnictví?

Každá nová kapsa má svůj vlastní doklad. Budete tedy přesně vědět, kolik jste do které kapsy dobili, a kolik tato služba skutečně z kapsy vyčerpala. Tím získáte přesný přehled kolik peněz a z jaké kapsy peněženky, utrácíte. Takže – Ano, účetnictví Vám to významně zjednoduší.


Proč se najednou objevily sazby bez DPH, na které jsem nebyl zvyklý?

Začali jsme počítat sazby bez DPH, protože chceme filozofií nové Peněženky co nejvíce přiblížit našemu ceníku. V něm jsou jednotlivé ceny také uváděny bez DPH.


Jak dlouho trvá platba do Peněženky?

Platba převodem z účtu trvá 2-4 pracovní dny, v závislosti na vašem bankovním ústavu. Při platbě online - přes mBank (z účtu mBank)  nebo platební kartou připsána téhož dne, pokud všechny Vámi zadané symboly (variabilní a specifický) jsou správné.

Nedaří se Vám dobít kredit? 

Kontaktujte technickou podporu online nebo na telefonicky na čísle +420 234 694 430.


Lze převést Kredit v rámci Peněženky z účtu na účet nebo mezi kapsami pro jednotlivé služby?

Ne. Kredit lze vyčerpat pouze ze stejného účtu nebo kapsy Peněženky kam byl dobit.


Jak se z Peněženky vybírá?

Kredit z Peněženky je vám odečítán platbami za služby na Seznamu (Sklik, SMS brána apod.). V případě, že svůj kredit nechcete vyčerpat a chcete peníze vrátit, musíte o to požádat písemně (žádostí zaslanou na adresu Seznam.cz, Radlická 3294/10, Praha 5) nebo emailem (na fakturace@firma.seznam.cz). Žádost musí obsahovat: Seznam účet, ze kterého chcete peníze vrátit, číslo účtu, na který má být kredit vrácen, důvod vrácení finanční částky a kontakt na Vás.


Lze ve výpisu transakcí zobrazit souhrny podle služeb a času?

Ano, v Peněžence lze zobrazit výpisy pro jednotlivé služby a za zvolené období.


Mohu platit Peněženkou za účet Skliku, který má jiné přihlašovací jméno?

Ne, platba z jiného účtu není možná.


Kolik jsou poplatky za platbu SMSkou?

Platby SMS slouží pouze pro "nouzové" dobití kreditu, protože poplatky za tento způsob platby jsou velmi vysoké. Cena SMSky pro navýšení kreditu je 79,00 Kč včetně DPH. Váš kredit však nebude navýšen o celou částku, ale o částku méně než poloviční:
o 41,00 Kč pokud jste zákazníkem sítě O2
o 38,00 Kč pokud jste zákazníkem sítě T-Mobile
o 35,00 Kč pokud jste zákazníkem sítě Vodafone


Platí se za platby do Peněženky DPH?

Platby do Peněženky jsou včetně DPH.


Lze změnit znění služby, na kterou je faktura vystavena?

Ne, změnit znění služby, na kterou je faktura vystavena, možné není.

Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás